Nr 3.

All song

Forumet er livet
Julibarna2014
Aprillykke 2016
Eg væntar nr 3 nær som helst .
Termin om 8 dagar. Till dere som har fødd nr 3 . Stemmer det verkligen att nr 3 er en luring??

Lik fødsel på alle tre - han kom dagen etter termin så vil ikke si han var en luring ;) eneste må nok være at jeg hadde ikke tegn til at noe skulle skje før vannet gikk :p

Lik fødsel på alle tre - han kom dagen etter termin så vil ikke si han var en luring ;) eneste må nok være at jeg hadde ikke tegn til at noe skulle skje før vannet gikk :p
Oki. Før min del hoppas eg ikkje nr 3 er min nr 1 :p. Hellre nr 2 :-)

Ja!!
De første to kom som bestilt på termin (+- 2 dager), lange(!!!) vonde og tunge fødsler..
Nr 3 var i rute og fikk rier dag 3 overtid, men de dabbet av etter noen timer!! :p
Så skjedde ikke noe mer, og ble igangsatt ei uke over. Ungen kom på 1t, styrtfødsel! Ble helt lamslått :D

Alle mine var luringer, holdt på å si.. :) Nr 3 var nok den som var mest forutsigbar da..

Venter nr 3, så følger med på denne tråden :)

Sleng deg på ja. Syns eg tenker mer å mer på det nå nær terminen nærmar seg:eek:
Det skjønner jeg :p Den siste tiden har jeg bare hørt om 3. gangs fødene som sier at nr 3 var en drømmefødsel. Går nok helt fint :D

Nesten helt lik fødsel som nr to. Over på et par timer.

Back
Topp