Maibarn1618
Betatt av forumet
Jeg ville personlig ikke tatt abort, men jeg syns at andre kvinner må få lov til å bestemme over kroppen sin. Jeg syns det er vondt å terminere 1 embryo og jeg syns det er enda verre å terminere 8. Det betyr ikke at jeg ikke syns andre ikke skal få bestemme over egen kropp. Hva jeg syns spiller ingen rolle, folk må velge selv. Det har for min del ikke noe med det økonomiske aspektet å gjøre, men det er noe med det å lære av sine feil. Blir man gravid ved et uhell så ok, men er du oppe i 8.abort så har man ikke tatt noe ansvar for å sørge for at man ikke blir gravid igjen. Da er det for meg misbruk av norsk helsepersonell, og man utsetter kroppen for unødvendige påkjenninger.
Dette er kun min personlige mening. Hva du måtte mene om at det er dobbeltmoral fordi jeg ikke sier at verden er enten svart eller hvit spiller ingen rolle for meg.![]()
Du skal selvfølgelig få ha din mening!
For meg blir det litt sånn; ja, det var trist at du drepte per, men når du drepte Ola var det enda værre for han var nummer 5 som du drepte... Pers liv er vel like mye verdt som olas. Hvertfall i mine øyne
Vil bare sende deg en god klem jeg
Og håper du ikke har det like tøft nå..