Hard mage av gulrot?

Cowgirl

Forumet er livet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
♡Novemberhjerter 2025♡
Mener jeg husker at jeg fikk hard mage en periode da jeg spiste mye gulrot, kan det stemme?

Det går mye i frukt og grønnsaker fortiden, og den siste timen har jeg spist en halv pakke gulrot.. Men er litt redd for hard mage :-/

Har du linfrø? :) Legg noen skjeer i vann over natta og ta ei skje i morra ;) Funker bra. Ellers vet jeg ikke noe om at gulrot gir hard mage.

Mye fiber i gulrot og annen frukt/grønt, så det burde være bra for magen. Men du kan få hard mage om du spiser mye fiber og ikke drikker nok.

Har du linfrø? :) Legg noen skjeer i vann over natta og ta ei skje i morra ;) Funker bra. Ellers vet jeg ikke noe om at gulrot gir hard mage.

Nei, men det kan jeg kjøpe ;) Takk :)

Mye fiber i gulrot og annen frukt/grønt, så det burde være bra for magen. Men du kan få hard mage om du spiser mye fiber og ikke drikker nok.

ok, jeg drikker veeeldig mye vann fortiden, så kanskje det går bedre denne gang da :)

Kan iallfall ikke skjønne at det skulle være negativt for fordøyelsen med gulrot...men ting kan sikkert være individuelt og...

ikke jeg heller, etter hva jeg har lest på nettet. Kan være noe annet jeg reagerte på. får bare prøve meg litt frem :)

Back
Topp