Skravletråd April

Alt det motoriske er hun tidlig ute med. Selv til å være prematur 36uker
Er ikke så veldig prematur i uke 36 :p normalen er jo 37-40 :p kan jo gå fort fremover da :) men må slippe seg før hun kan gå :)

Er det jeg ser på som fordel med flere. Gleden i hverandre :)
Absolutt :) har sju søsken selv :P vi var ikke alltid like gode venner som barn ;) men meg og to av mine brødre har et veldig tett bånd den dag i dag :)

Så kult! Også to land jeg har lyst til å besøke! :) Jeg har vært på ferie i Japan, og det var fantastisk! Vil så gjerne tilbake dit! :)
Fantastiske land, mye bedre enn Kina :p det landet er jeg ikke så imponer over...

Fantastiske land, mye bedre enn Kina :p det landet er jeg ikke så imponer over...
Vietnam virker så magisk på egenhånd. Så rolig og idyllisk. Sør-Korea tenker jeg er litt forlenging av Japan, kanskje? :P

Hvorfor ikke imponert over Kina? Hvor i Kina bodde du? :) Har lyst til å se Shanghai jeg egentlig!

Hei :)
Ønsker dere en fin dag. Helt forferdelig det som har skjedd :'( vi prøver å ta vare på hverandre ❤️ må ut en tur idag, så da tar vi lunsj ute etter N er levert i bhg. Siden vi kjenner hun ene i bhg venter vi med å si noe...

Okei. Kjenner til der ja:eek:
Regner med dere blir veldig fornøyd til slutt da:)
Ja, det håper jeg :) alt vi gjør er veldig gjennomtenkt. Vi har brukt nesten 5 år på å tegne å planlegge hvordan vi skal ha det :)

Back
Topp