godtok ikke den gitt. Virka suspekt. Har ikke twitter engangJøss, det har jeg aldri opplevd?!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
godtok ikke den gitt. Virka suspekt. Har ikke twitter engangJøss, det har jeg aldri opplevd?!![]()
Alt det motoriske er hun tidlig ute med. Selv til å være prematur 36ukerHar hun vært tidlig med andre ting?
Er det jeg ser på som fordel med flere. Gleden i hverandreJa jeg føler meg ganske heldig![]()
Er ikke så veldig prematur i uke 36Alt det motoriske er hun tidlig ute med. Selv til å være prematur 36uker
Det høres fornuftig ut!Kommer til å legge meg med henne når hun går på lur![]()
AbsoluttEr det jeg ser på som fordel med flere. Gleden i hverandre![]()
Pcos som gjør det herHadde det son før jeg og ..
Ah. Jeg fikk så vondt i magen før at jeg spydde xDPcos som gjør det her
ekke lett å huske hva alle på forumet driver medStemmer det![]()
men er du syk så er du syk! men kjenner følelsen...Minuset med å jobbe to dager o uka er at jeg føler jeg ikke kan være syk..
Gratulerer med bryllupsdagen ♡Hipp, hipp hurra for 14 års bryllupsdag![]()
Fantastiske land, mye bedre enn KinaSå kult! Også to land jeg har lyst til å besøke!Jeg har vært på ferie i Japan, og det var fantastisk! Vil så gjerne tilbake dit!
![]()
Må vel lade igjen i dag ogsåNå har jeg det![]()
Jeg bruker nesten bare netflixLitt lyst på sumo![]()
Ja, det håper jeg virkelig det bli. Kan ikke forstå at det skal være så mange deler å sette sammen altsåSer ut til å bli fint
Vietnam virker så magisk på egenhånd. Så rolig og idyllisk. Sør-Korea tenker jeg er litt forlenging av Japan, kanskje?Fantastiske land, mye bedre enn Kinadet landet er jeg ikke så imponer over...
Takk snuppa ♡ gleder meg til å få alt på plass der det skalÅååh. For et nydelig kjøkken dere får!!![]()
Ja, det håper jegOkei. Kjenner til der ja
Regner med dere blir veldig fornøyd til slutt da![]()