Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er under behandlingNoen som har eller er under forsøk ved fertilitetsavdelingen på Skien? Er du/dere fornøyd? Hvor lang tid gikk det fra sendt søknad til samtale?
Vi har bestemt oss for Skien og venter spent på å sende inn papirene 10. mars![]()
Takk for mange fine tilbakemeldinger
Dere som bor i Oslo/Akershus - har dere gått til kontroll i Porsgrunn eller annet sted nærmere?
Jeg og samboeren ble henvist til Telemark i desember og kom inn til samtale nå i mars. Første samtale hos de og nå skal vi allerede starte et ICSI forsøk Begynner alt nå når mens er på plass denne måneden. Sitter med et utrolig god inntrykk av de ansatte der og at man virker får den hjelpen man trenger
Første gang for oss, prøvd i ca 2 år.
Så bra! Godt å høre de virker flinke derVi ble henvist i slutten av januar og skal inn nå på torsdag, så virker som om de er flinke til å holde hjula i gang der! Håper jeg og får starte med en gang
![]()
Det blir spennendeKrysser fingrene for at du får starte med en gang! Her går jeg bare å venter på å få menstrasjon for å kunne begynne på nesesprayen snart... Den skal jo selvfølgelig være utsatt nå som jeg først ønsker den velkommen! Blæ
![]()
Det er jo veldig typisk detDet blir spennendeKrysser fingrene for at du får starte med en gang! Her går jeg bare å venter på å få menstrasjon for å kunne begynne på nesesprayen snart... Den skal jo selvfølgelig være utsatt nå som jeg først ønsker den velkommen! Blæ
![]()
Min erfaring er at de har korte ventetider og starter opp i neste syklus etter forsamtalen. Jeg fikk brevet 1,5 uke etter papirene ble sendt. Forsamtalen ca. 2 mnd etter det igjen. Så jeg vil tro dere får en forsamtale i juni og oppstart i august. Juli er sommerstengt.Henvisning er sendt til skien idag er så spent på svar. Gleder oss til det blir vår tur
Jeg ligger ca. 2 uker foran dere i løypa, så dette er den ferskeste informasjonen =)Oj såppas. Dette blir spennende. Håper vi blir godkjentkrysser alt som kan krysses