Skravletråd April

Hva skjer om du ikke er hjemme ved leggetid da?:)
Er stort sett det. Vandt til å være alene vet du ;)
Men samboer har lagt de noen få ganger det siste året. Stort sett må jeg legge de mår jeg kommer hjem fordi de bare tuller seg. Andre ganger har de sovna med klær og alt :P men blitt lettere og lettere nå når de ønsker at sambo er med på legging hver kveld :) i går var det han som satt inne med de.

Som går på kino :) alt uten om skrekk. Passer ikke som gravid. Veldig trist dette her :'( ❤️
:(

Men Kung fu panda 3 synes jeg var morsom. Så den i original versjon!
Ellers hører jeg at Eddie the Eagel skal være bra! Til helga kommer Jungelboken, så kanskje har den førpremiere i nærheten av der du bor? Og hvis du setter pris på en god dokumentar, kommer Where to Invade next av Michael Moore også til helgen! Han er god på disse dokumentarene, med litt morsom tvist. Han har blant annet vært i Norge og filmet til denne dokumentaren! :)

:(

Men Kung fu panda 3 synes jeg var morsom. Så den i original versjon!
Ellers hører jeg at Eddie the Eagel skal være bra! Til helga kommer Jungelboken, så kanskje har den førpremiere i nærheten av der du bor? Og hvis du setter pris på en god dokumentar, kommer Where to Invade next av Michael Moore også til helgen! Han er god på disse dokumentarene, med litt morsom tvist. Han har blant annet vært i Norge og filmet til denne dokumentaren! :)
Takk for alle tips :)
Ser den går klokken 18:00. Det går jo an å hente N litt sent den dagen, for mannen trenger denne tiden ❤️ spennende med slike dokumentarer. Sorry lite smiley, men føler ikke det er rett å sette det nå

Takk for alle tips :)
Ser den går klokken 18:00. Det går jo an å hente N litt sent den dagen, for mannen trenger denne tiden ❤️ spennende med slike dokumentarer. Sorry lite smiley, men føler ikke det er rett å sette det nå
Ikke tenk på det! Viktigere å ta vare på dere selv nå, enn noen symbolske smilyer! Kos dere på kino! Hjelper med litt avbrekk fra hverdagen! :)

Men jeg fikk da hodepine av å gjøre ett rykk tidligere, så nå tror jeg at jeg bare må mase meg i seng.... Det var artig det her jenter :) (tror ikke samboer syntes det da ;)) sees vel imorgen :)
Skal til legen med lillegutt i 9 tiden så rekker vel litt skravling før det. 300 tråder.... :o

Hei snupper :)
Orker ikke være sosial pga dødsfall i familien. Hvem og hva kan jeg ta når jeg er klar for det ❤️ men noen som har vært på kino i det siste som kan anbefale en film?

Ble brå start her 05:30 idag men denne beskjeden....
Jeg tenker du må ha en skikkelig feel-good film. Mitt store fete greske bryllup 2 anbefaler jeg.
Eller så har du The huntsman: winters war (fantasy), Zootropia (animasjonsfilm med mye humor som bare voksne plukker opp) eller Hail caesar.
Jobber på kino, så bare rop ut om du lurer på ang filmene eller andre filmer :)
Og kondolerer så mye! Skjønner at du har behov for litt distrahering. Håper du finner en film du vil se :)

Etter en dag på farten var det godt å endelig finne sengen :-)

Sånt er såå godt ♡
Pleier kjenne det veldig i beina og ryggen selv etter slike dager. Hva har du gjort?

Han ble 3 i februar så han er virkelig i "den alderen" nå :P alt handler om tiss og bærs og promp

Aha! Såpass! :P
Tiss og bæsj er jo gjerne kult i flere ååår.. :P
Ikke på samme måte hele veien, men.. jeg tror jeg kunne klart å få på en latterkrampe på dattera med bæsjehumor, altså.

LETT! Hvor bor du? :P Hva vil du ha? Italiensk hjemmelagd lasagne? *friste med*
40b51dbcbbe13e31b898210ed3b88971
(lagde på lørdag! :P)
Nam! Det så godt ut :D

Back
Topp