Ha ha herlig
Dette er sikkelig tålmodighetsprøveHaha,de er så søte når de prøver![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha herlig
Dette er sikkelig tålmodighetsprøveHaha,de er så søte når de prøver![]()
Er stort sett det. Vandt til å være alene vet duHva skjer om du ikke er hjemme ved leggetid da?![]()
Haha, hvorfor det?Oooooog der datt jeg fullstendig i do![]()
Ja veldigDet er behagelig det![]()
Doskåla er en fin plass å ligge detNeimenuff da
Fordi jeg trives i doskålaHaha, hvorfor det?![]()
Som går på kinoalt uten om skrekk. Passer ikke som gravid. Veldig trist dette her :'(
![]()
Takk for alle tips![]()
Men Kung fu panda 3 synes jeg var morsom. Så den i original versjon!
Ellers hører jeg at Eddie the Eagel skal være bra! Til helga kommer Jungelboken, så kanskje har den førpremiere i nærheten av der du bor? Og hvis du setter pris på en god dokumentar, kommer Where to Invade next av Michael Moore også til helgen! Han er god på disse dokumentarene, med litt morsom tvist. Han har blant annet vært i Norge og filmet til denne dokumentaren!![]()
Han ble 3 i februar så han er virkelig i "den alderen" nåHaha! Hvor gammel?
Mi er 6 år, så jeg pleier bare gaule at jeg vil være i fred på dass...![]()
Ikke tenk på det! Viktigere å ta vare på dere selv nå, enn noen symbolske smilyer! Kos dere på kino! Hjelper med litt avbrekk fra hverdagen!Takk for alle tips![]()
Ser den går klokken 18:00. Det går jo an å hente N litt sent den dagen, for mannen trenger denne tidenspennende med slike dokumentarer. Sorry lite smiley, men føler ikke det er rett å sette det nå
Oooooog der datt jeg fullstendig i do![]()
Jeg tenker du må ha en skikkelig feel-good film. Mitt store fete greske bryllup 2 anbefaler jeg.Hei snupper![]()
Orker ikke være sosial pga dødsfall i familien. Hvem og hva kan jeg ta når jeg er klar for detmen noen som har vært på kino i det siste som kan anbefale en film?
Ble brå start her 05:30 idag men denne beskjeden....
Etter en dag på farten var det godt å endelig finne sengen![]()
Han ble 3 i februar så han er virkelig i "den alderen" nåalt handler om tiss og bærs og promp
Joda, det var nok bare vel mentHahaha, ja, da var nok det på tide!![]()
Men hun ville nok bare at du skulle ta testen for å være på sikre siden, og det er jo snilt da!![]()
Nei sitter nå her i doskåla og roper på hjelp. Ingen som gidd å komme å hjelpeNEDI doen? Kom du deg opp? :O
HahaAha! Såpass!
Tiss og bæsj er jo gjerne kult i flere ååår..
Ikke på samme måte hele veien, men.. jeg tror jeg kunne klart å få på en latterkrampe på dattera med bæsjehumor, altså.
Nam! Det så godt utLETT! Hvor bor du?Hva vil du ha? Italiensk hjemmelagd lasagne? *friste med*
(lagde på lørdag!![]()
)