Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stort sett. Rutine det nå. Av og til sovner de før jeg er ferdig å synge for dem, ofte sovner de i løpet av 10 min. Av og til kan det gå opp til en time.Må du sitte der inne hver kveld?!![]()
Signerer den! Lillegutt har en tendens å være med inn, ska "sjå", og selvsagt spole etterpå. Da er det godt å låse døra selv om han står å banker en stund før han gir segVel. Altså. Jeg pleier ta med meg telefonen og låse meg inne der.
Altså. Om jeg først skal på do. Sambo blir såå frustrert over at jeg bare blir borte, men.. ER veldig greit med 5-10 minutter med pause innimellom!
Trist å høre!Hei snupper![]()
Orker ikke være sosial pga dødsfall i familien. Hvem og hva kan jeg ta når jeg er klar for detmen noen som har vært på kino i det siste som kan anbefale en film?
Ble brå start her 05:30 idag men denne beskjeden....
Det tok sluttKos deg![]()
HvileHva liker du å gjøre når ungene sover?![]()
Å du ogsåFlinke dere er![]()
Signerer den! Lillegutt har en tendens å være med inn, ska "sjå", og selvsagt spole etterpå. Da er det godt å låse døra selv om han står å banker en stund før han gir seg
Prøver å si til han at han får slutte med bleie så får han bruke doen så mye han vil, men da blir han skikkelig sinna![]()
Se på tv og synke ned i sofaenHvilese på TV, skravle her inne
Du da?
Hvem passer snuppa da?Lengter etter snuppa nå. Pappaen og jeg er i huset og gjør det beboelig
KondolererHei snupper![]()
Orker ikke være sosial pga dødsfall i familien. Hvem og hva kan jeg ta når jeg er klar for detmen noen som har vært på kino i det siste som kan anbefale en film?
Ble brå start her 05:30 idag men denne beskjeden....
Hva skjer om du ikke er hjemme ved leggetid da?Stort sett. Rutine det nå. Av og til sovner de før jeg er ferdig å synge for dem, ofte sovner de i løpet av 10 min. Av og til kan det gå opp til en time.
Hvor er snuppa?Lengter etter snuppa nå. Pappaen og jeg er i huset og gjør det beboelig
Som går på kinoTrist å høre!❤
Men film: spesiell sjanger du ønsker? Som går på kino nå, eller som kan leies eller er tilgjengelig på streaming eller andre tjenester på kanten av loven?
Neimenuff daOooooog der datt jeg fullstendig i do![]()
Jeg har ikke bidratt så mye desverreÅ du også
Tusen takkKondolererjeg har dessverre ingen filmer å anbefale, er dårlig på det...
Det er behagelig detSe på tv og synke ned i sofaen![]()