Skravletråd April

Må du sitte der inne hver kveld?!:eek:
Stort sett. Rutine det nå. Av og til sovner de før jeg er ferdig å synge for dem, ofte sovner de i løpet av 10 min. Av og til kan det gå opp til en time.

Vel. Altså. Jeg pleier ta med meg telefonen og låse meg inne der. :p
Altså. Om jeg først skal på do. Sambo blir såå frustrert over at jeg bare blir borte, men.. ER veldig greit med 5-10 minutter med pause innimellom!
Signerer den! Lillegutt har en tendens å være med inn, ska "sjå", og selvsagt spole etterpå. Da er det godt å låse døra selv om han står å banker en stund før han gir seg :P
Prøver å si til han at han får slutte med bleie så får han bruke doen så mye han vil, men da blir han skikkelig sinna :P

Hei snupper :)
Orker ikke være sosial pga dødsfall i familien. Hvem og hva kan jeg ta når jeg er klar for det ❤️ men noen som har vært på kino i det siste som kan anbefale en film?

Ble brå start her 05:30 idag men denne beskjeden....
Trist å høre! :(
Men film: spesiell sjanger du ønsker? Som går på kino nå, eller som kan leies eller er tilgjengelig på streaming eller andre tjenester på kanten av loven?

Signerer den! Lillegutt har en tendens å være med inn, ska "sjå", og selvsagt spole etterpå. Da er det godt å låse døra selv om han står å banker en stund før han gir seg :P
Prøver å si til han at han får slutte med bleie så får han bruke doen så mye han vil, men da blir han skikkelig sinna :P

Haha! Hvor gammel? :D
Mi er 6 år, så jeg pleier bare gaule at jeg vil være i fred på dass... :p

Hei snupper :)
Orker ikke være sosial pga dødsfall i familien. Hvem og hva kan jeg ta når jeg er klar for det ❤️ men noen som har vært på kino i det siste som kan anbefale en film?

Ble brå start her 05:30 idag men denne beskjeden....
Kondolerer :( jeg har dessverre ingen filmer å anbefale, er dårlig på det...

Oooooog der datt jeg fullstendig i do :P

Trist å høre! :(
Men film: spesiell sjanger du ønsker? Som går på kino nå, eller som kan leies eller er tilgjengelig på streaming eller andre tjenester på kanten av loven?
Som går på kino :) alt uten om skrekk. Passer ikke som gravid. Veldig trist dette her :'( ❤️

Back
Topp