Hva er dagens tema hjemme?

Her har det blitt snakket om sønnens dag i Bhg og på besøk hos svigers..
Mannens dag på jobb, og hvor mye han har og drive med fremover..
Fødsel som nærmer seg og min dag..
Planene for helgen og litt planlegging av sommerens "byggeplaner"... Jeg vil ha sommerstue, så må bare få mannen med på samme tanke:)

Dagens tema med ungene ble lus :P

Det er det, har nesten lyst til å bare sitte med henne hele døgnet ❤
Det skjønner jeg!! Har ei på 4 mnd nå, og skjønner ikke hvor tiden ble av!!! Du får sitte med henne så myye du bare vil, tiden kommer jo ikke tilbake ♡

Hehe, ble jo litt offspin fra tråden da men :D

Det skjønner jeg!! Har ei på 4 mnd nå, og skjønner ikke hvor tiden ble av!!! Du får sitte med henne så myye du bare vil, tiden kommer jo ikke tilbake ♡

Hehe, ble jo litt offspin fra tråden da men :D

;-) såpass får man tåle av offspin. Er siste baby dette her, så dagene skal nytes ❤

Ååå♡ ble nesten babysyk jeg nå :D Hvor mange har du fra før?
Hehe, fort gjort å bli det, selv når ens egen ikke er så stor enda ❤
Vi har tilsammen tre fra før, en hver og en felles før minsta kom nå :-)

Hehe, fort gjort å bli det, selv når ens egen ikke er så stor enda ❤
Vi har tilsammen tre fra før, en hver og en felles før minsta kom nå :-)
Ja ok! :) Ja er rart med det! Trodde ikke jeg skulle ha ønske om 3 barn, men begynner faktisk å lure litt på det :)

Ja ok! :) Ja er rart med det! Trodde ikke jeg skulle ha ønske om 3 barn, men begynner faktisk å lure litt på det :)

Har man tid og overskudd er det jo bare stas med barn, kunne hatt et par til jeg om vi da hadde hatt mulighet til å gå mer hjemme med dem :)

Her e det mest snakk om gutten og vad han har gjort i bhg og baby i magen

Jeg tok feil om dagens tema her! Her ble det et stort skifte, da samboern plutselig ville rydde her! Jeg var IKKE klar for det! :P

Husbygging og valg av div løsninger

Mannens jobbdag og guttungens bhgdag. Sjeldent de spør hvordan min dag har vært og hva jeg har gjort.
Mannen er ikke så gira på å fortelle hva han har gjort på jobb. Blir mer sånn: Jeg: hvordan går det på jobb?
Han: Bra.
Jeg: Hva har du gjort?
Han: Ikke så mye.
Jeg: Noe spennende?
Han: Nei.
(Så finner jeg ut etterhvert at han har vært på fjelltur med den kvinnelige kollegaen hans, eller planlegger jobbreise med henne) :BangHead (Han har skjerpet seg, men vanskelig å lære en gammel hund nye ting :P )
Guttungen er sånn: Jeg: hva har du gjort i bhg? Han: Leka!
Jeg: Med hvem?
Han: (alt etter humør) ingen, eller den og den og den.
Jeg: Hva har dere lekt?
Han: Ingenting.

Mannen forteller mer, men gutten din er litt som jenta mi. ;)
Jeg: Hva har du gjort idag?
Hun: Leika.
Jeg:Hvem har du leika med?
Hun: *ramser opp de samme navnene hver gang jeg spør*
Jeg: Hva har dere leika da?
Hun:*tenkepause* Men **** slo meg idag! (Eventuelt **** sa hun var dum)

Hun blir visst mishandlet av venninnene sine nesten hver dag for dette er veldig standard. :P

I går kveld var dagens tema : arbeids kollegar gubben irriterer seg over "de gjør ingenting, de er noen slappfisker"

I går var vi og så på lokale til bryllupet, så da gikk det en del i det.
Med guttene ble det samme samtaler som har blitt skrevet her før. :p

Back
Topp