Tidlig ultralyd.

MalinAngelica

Flørter med forumet
Hei!
Jeg skal på ultralyd nå den 12.april:) jeg er da 9 uker på vei.

Flere som har vært på tidlig ultralyd? Lurer litt på hva jeg har i vente. Hva jeg kommer til å se på skjermen. Hehe

Hei!
Jeg skal på ultralyd nå den 12.april:) jeg er da 9 uker på vei.

Flere som har vært på tidlig ultralyd? Lurer litt på hva jeg har i vente. Hva jeg kommer til å se på skjermen. Hehe
Jeg var på UL i uke 8. Bildet under er fra den uken. Man ser jo ikke så mye, men det er tydelig hvor hodet er. Også hjertet da, den lille blinkingen som viser at det er liv. :) (Jeg hadde ikke med meg briller så jeg så det ikke, men mannen så det godt... Ta med briller hvis du trenger det). ;)
Mener å ha lest at det er i uke 9 embryoet begynner å bevege seg (?) så kanskje du er heldig å se litt liv og røre. :) Min venninne trooor det var uke 9 hun var på UL og hun så masse bevegelse.

Lykke til! Det er uansett veldig gøy å se det bittelille livet i magen. :) ❤️

ImageUploadedByBV Forum1460042262.656308.jpg

Jeg var på ul i uke 8, og da kunne man se hjerte som slo. Det er så bittelite, at det ikke ligner noe særlig på en baby ennå. For min del tok jeg ul mest for å forsikre meg om at lille ennå levde.
Lykke til :)

Var på UL når jeg var 10+2 på vei. Så et lite foster som sprellet og spratt rundt, tydelig et hjerte som slo og armer som beveget seg :)

12038115_10156223479915341_2512782101254158005_n.jpg

ImageUploadedByBV Forum1460045563.355143.jpg
Her var jeg 9 uker!:) så en liten bamsemums <3

Oii oii oii! Ja her var forskjellen stor :) dette blit spennende. Jeg også vil se et bankende hjerte før jeg offentliggjør graviditeten :)!

Brillene må taes med da ja for jeg ser nemlig ikke så bra :D takk for supert tips og så nydelige bilder :)

Dette så vi da vi var på ultralyd i uke 9+2 :) Så og hørte hjertet slo.
ImageUploadedByBV Forum1460050922.954376.jpg

Vi var på tul når jeg var 8+6. : Var overrasket over å se små føtter og (nesten) formen på en baby så tidlig! ❤

b1e0167981631dc4a293467e3ab7fced

Jeg var i uke 9+2, da så vi en liten sak med hode og kropp, og bankende hjerte. Så nesten ut som en liten bamsemums

I morgen skal jeg selv på ultralyd :D gleder meg masse!!

Jeg har kjempe store vonde pupper. Det stikker nederst i magen. Mensen har såklart ikke vært her på mange mnd og magen vokser. Likevel føler jeg meg ikke gravid på en måten at jeg tør å dele det med verden enda!

Det skal bli utrolig godt for meg å se et bankende hjerte for det er noe jeg trenger ❤️

Jeg var på tidlig ultralyd idag, 13 +3. Fikk se en frisk og vilter liten baby som danset rundt :happy: fikk også høre hjerteslag. Gled deg, det var en utrolig opplevelse å se den lille babyen for første gang :)

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    326,5 KB · Visninger: 18
I morgen skal jeg selv på ultralyd :D gleder meg masse!!

Jeg har kjempe store vonde pupper. Det stikker nederst i magen. Mensen har såklart ikke vært her på mange mnd og magen vokser. Likevel føler jeg meg ikke gravid på en måten at jeg tør å dele det med verden enda!

Det skal bli utrolig godt for meg å se et bankende hjerte for det er noe jeg trenger ❤️
Lyxka till :-) gled deg

Jeg var på tidlig ultralyd idag, 13 +3. Fikk se en frisk og vilter liten baby som danset rundt :happy: fikk også høre hjerteslag. Gled deg, det var en utrolig opplevelse å se den lille babyen for første gang :)
En helt fantastisk upplevelse :-)

ImageUploadedByBV Forum1460564099.565616.jpgher har vi lille bebisen min hjerte banket flott og h*n sprella virkelig rundt inni der! Jeg har fått termindato på selveste bursdagen min som er den 26 november! Meget sprøtt, men samtidig morro<3 fikk med videoer hjem og masse bilder av lille knøtt og h*ns bevegelser :)

Endelig kan jeg puste ut for nå vet jeg at alt er i orden! Pff :D

Back
Topp