Tirsdagens jakt på 7000 innlegg og 250 tråder

Hva var start tallene i dag?
Startalla på innleggene var
78cab149ee8c251833434d16b33c4987

(Cosacita sitt bilde)

:)

Må tenke. ;) Som regel er folk ganske samstemte og de som mener annerledes lar være å svare på grunn av reaksjoner. Var ikke slik i så stor grad før. Folk aner nå når det er et vepsebol og derfor lar være å stikke hånda inn. :P
Du har nok rett der! Er en stund siden jeg har sett et skikkelig vepsebol her! :P

Mine tall viser at vi mangler 4 tråder og 893 innlegg.

Ikke spennende engang, dette tar vi uten anstrengelser i kveld

Varslene om startende tråder i abbonerte forum forteller meg at moderatorene nok har startet de siste 4 trådene vi trengte, så der er vi nok over nå. Helt uten å sjekke stat

Jeg legger også yngste

Oppdatert status når hun har sovnet. Om ikke jeg som har vært våken fra fire også sovner. Prioriterer sånnsett i morgen og torsdag høyere. I dag regner jeg med vi snart er i mål.
Jeg sovnet også, men nå er jeg klar :-D

Og kan sitte oppe en stund siden jeg har fri i morgen ;-)

Må tenke. ;) Som regel er folk ganske samstemte og de som mener annerledes lar være å svare på grunn av reaksjoner. Var ikke slik i så stor grad før. Folk aner nå når det er et vepsebol og derfor lar være å stikke hånda inn. :P
Velger med omhu hvilke diskusjoner jeg blir med på, må innrømme det :P

Jeg sovnet også, men nå er jeg klar :-D

Og kan sitte oppe en stund siden jeg har fri i morgen ;-)

Jeg sovnet ikke, og er egentlig klar for dyst. Men det trengs ikke, det er ikke spenning, det er ikke puls, det er ikke sjekke stat hvert tiende minutt og og se farta og se om det ser ut til å gå. Det er 687 innlegg igjen. Og tre timer. Litt over 200 innlegg i timen. Altså drøyt 100 i halvtimen, eller sånn 40 pr 10 min, 4 i minuttet. Når det freser på forumet er vi på 18-20+ i minuttet. Vi trenger.... fire. Det er virkelig ikke noe utfordring.

Sikkert noe mer fres i morgen, 10000 er nå engang 3000 mer enn 7000 da :)

Jeg sovnet ikke, og er egentlig klar for dyst. Men det trengs ikke, det er ikke spenning, det er ikke puls, det er ikke sjekke stat hvert tiende minutt og og se farta og se om det ser ut til å gå. Det er 687 innlegg igjen. Og tre timer. Litt over 200 innlegg i timen. Altså drøyt 100 i halvtimen, eller sånn 40 pr 10 min, 4 i minuttet. Når det freser på forumet er vi på 18-20+ i minuttet. Vi trenger.... fire. Det er virkelig ikke noe utfordring.

Sikkert noe mer fres i morgen, 10000 er nå engang 3000 mer enn 7000 da :)
Nei dagen i dag er nok ikke spennende.

Og det betyr at jeg kan spare resten av mine tråder til i morgen og torsdag.
Har fortsatt noen på lager;-)

Back
Topp