Startalla på innleggene varHva var start tallene i dag?
(Cosacita sitt bilde)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Startalla på innleggene varHva var start tallene i dag?
Tusen takkStartalla på innleggene var![]()
(Cosacita sitt bilde)
![]()
Ja! Definitivt! Har du noen på lur?![]()
Du har nok rett der! Er en stund siden jeg har sett et skikkelig vepsebol her!Må tenke.Som regel er folk ganske samstemte og de som mener annerledes lar være å svare på grunn av reaksjoner. Var ikke slik i så stor grad før. Folk aner nå når det er et vepsebol og derfor lar være å stikke hånda inn.
![]()
Du har nok rett der! Er en stund siden jeg har sett et skikkelig vepsebol her!![]()
Nettopp det er min plan ogsåTror jeg sparer mine tråder til imorgen og heller jobber med innlegg ikveld.![]()
Samme her.![]()
Jeg sovnet også, men nå er jeg klar :-DJeg legger også yngste
Oppdatert status når hun har sovnet. Om ikke jeg som har vært våken fra fire også sovner. Prioriterer sånnsett i morgen og torsdag høyere. I dag regner jeg med vi snart er i mål.
Men det er bare hyggelig å skravle likevel, for da blir man bedre kjent og får noe å prate om ;-)Åj hadde jo vært kjekt det! Men høres alt for tidkrevende ut til at jeg prøver meg på noe sånn. Tror ikke jeg har så mye å snakke om heller![]()
Ikke skikkelig vepsebol, men det ble da litt liv i den om at barnehagen nekter å gi medisin![]()
Flott!Status pr. 19.30:
Tråder: 230
Gjenstår:
Tråder: 20
Dette er etter tallene jeg har sett på, i alle fall!![]()
Og det er egentlig litt syndMå tenke.Som regel er folk ganske samstemte og de som mener annerledes lar være å svare på grunn av reaksjoner. Var ikke slik i så stor grad før. Folk aner nå når det er et vepsebol og derfor lar være å stikke hånda inn.
![]()
Velger med omhu hvilke diskusjoner jeg blir med på, må innrømme detMå tenke.Som regel er folk ganske samstemte og de som mener annerledes lar være å svare på grunn av reaksjoner. Var ikke slik i så stor grad før. Folk aner nå når det er et vepsebol og derfor lar være å stikke hånda inn.
![]()
Og det er egentlig litt synd![]()
Jeg sovnet også, men nå er jeg klar :-D
Og kan sitte oppe en stund siden jeg har fri i morgen ;-)
Velger med omhu hvilke diskusjoner jeg blir med på, må innrømme det![]()
Nei dagen i dag er nok ikke spennende.Jeg sovnet ikke, og er egentlig klar for dyst. Men det trengs ikke, det er ikke spenning, det er ikke puls, det er ikke sjekke stat hvert tiende minutt og og se farta og se om det ser ut til å gå. Det er 687 innlegg igjen. Og tre timer. Litt over 200 innlegg i timen. Altså drøyt 100 i halvtimen, eller sånn 40 pr 10 min, 4 i minuttet. Når det freser på forumet er vi på 18-20+ i minuttet. Vi trenger.... fire. Det er virkelig ikke noe utfordring.
Sikkert noe mer fres i morgen, 10000 er nå engang 3000 mer enn 7000 da![]()