SignererSamme her , gidder ikke svare i tråder jeg ikke har noe å si
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SignererSamme her , gidder ikke svare i tråder jeg ikke har noe å si
Det er bra148 tråder og 3015 innlegg hittil idag, kl.12.51.![]()
Det er helt utrolig. Regner med du deler kaka med ossJuhu.... snart (i løpet av noen mnd) bikker forumet 30 mill innlegg!!
Da vil jeg ha kake. Minst!!!
Ja hoppas verkligen Tamara gjør detDet er helt utrolig. Regner med du deler kaka med oss![]()
![]()
Det hadde vært noeJa hoppas verkligen Tamara gjør det![]()
Siden jeg ikke spiser kake så gidder jeg ikke lage til degJuhu.... snart (i løpet av noen mnd) bikker forumet 30 mill innlegg!!
Da fortjener du kake!Juhu.... snart (i løpet av noen mnd) bikker forumet 30 mill innlegg!!
Blir det arrangert BV-treff da? Med kake?Juhu.... snart (i løpet av noen mnd) bikker forumet 30 mill innlegg!!
Hvordan ligger vi an nå? Føler jeg har satt livet på hold for å svare på tråder nå148 tråder og 3015 innlegg hittil idag, kl.12.51.![]()
Herlig!Nå er jeg ferdig på jobb og kan (prøve å) dedikere resten av dagen og uka til bv![]()
På jobb jeg nå, kan sjekke når jeg kommer hjem om 1 time! ( innen da har sikkert noen sjekka!Hvordan ligger vi an nå? Føler jeg har satt livet på hold for å svare på tråder nåhehe
Liker ikke kake jeg heller egentligSiden jeg ikke spiser kake så gidder jeg ikke lage til deg![]()
Så lenge de ikke har samme it-folk som altinn så klarer de nok det mesteSweet nå bobler det på bv serverenkanskje de vil sjekke ut hvor mye servern klarer å håndtere
*nerde tanke*