Så deilig daKommet hjem fra 2 timers trille tur - 15 min på kafe for å hente kaffe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig daKommet hjem fra 2 timers trille tur - 15 min på kafe for å hente kaffe![]()
Å det ble to og en halv time lur :OÅååh, herlig ♡ jeg skal legge meg å ta en dupp snart- alene![]()
kos dere masseTror jaggu med jeg henter ungene tidlig og drar de med meg ut i finværet![]()
Kose dere i dag damer![]()
Og det gjorde vi også. I 2 1/2 time :OSove godt
Kos deg med besøkDa sitter vi å venter på at besøket skal komme. Burde ryddet litt mer men får ta det i kveld heller
. Kanskje jeg skal prøve å få dem med oss på en bytur i finværet
![]()
Og skjeldneDet er det virkelig!![]()
Sov godtGravida tar seg en dupp. Skal montere skuffer etter på, så jeg må hvile litt før det![]()
Noen som har googlet noe kanskjeHvordan finner man gamle tråder? Plutselig dukker det opp tråder som er 5-6 år gamle![]()
Roligere igjen nåDet var dårlig timet
Så deiligJa nå sitter eg ute i Hagen med en kaffekopp. Njuter solen. Heligt væder me sol 13 grader. Va gjør dere på??
Var det jeg også tenkte etter hvertNoen som har googlet noe kanskje![]()
Ja det er gøyVeldig morro å se nye komme på banen også![]()
Mer enn meg. Men får mye styrketrening i en form på jobb daHaha prøver![]()
Kos dereTror jaggu med jeg henter ungene tidlig og drar de med meg ut i finværet
Kose dere i dag damer![]()
Skal bestemor ha med lille på babygym?Da er bestemor på vei. Skal fikse action cameraet så det er klart til Baby gymmen i dag som jeg ikke for være med på da Jeg skal no annet![]()
Hørtes deilig utOg det gjorde vi også. I 2 1/2 time :O
Nei den er så dyr at den ikke er verd detJa, den gidder jeg ikke tenke på engang![]()
Ikke akkurat hverdagskost neiOg skjeldne![]()