Får håpe hun sover lengeDa har jeg tid til litt skravling når snuppa sover![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får håpe hun sover lengeDa har jeg tid til litt skravling når snuppa sover![]()
God dupp til degGravida tar seg en dupp. Skal montere skuffer etter på, så jeg må hvile litt før det![]()
Det gjør jegKos deg i sola![]()
Hva skal du der?Vært på oppmåling, nå en tur til Plantasjen
Du gjør da?
De googler etter noe evt søker etter noe her inneHvordan finner man gamle tråder? Plutselig dukker det opp tråder som er 5-6 år gamle![]()
Har vært på skogsturJa nå sitter eg ute i Hagen med en kaffekopp. Njuter solen. Heligt væder me sol 13 grader. Va gjør dere på??
Sover enda, men driver å småvåkner litt nå..Får håpe hun sover lenge
Ja, må være noe sånnDe googler etter noe evt søker etter noe her inne
Det liker jeg ikkeSorry, jeg er så travel idag![]()
Det må være digg27 grader i solveggen![]()
Det skal du være ogsåSå stolt av meg selv som har klart å gå tur i dagsmå mål og rolig gange funker vel bedre enn ingenting
![]()
Det var dårlig timetSover enda, men driver å småvåkner litt nå..
Føler meg jo latterlig lat egentlig siden jeg ikke kan være like aktiv som jeg pleierDet skal du være også![]()
Tror det jaJa, må være noe sånn![]()
Godt å høre at vi er to om detDa er vi to som er det
Klart det er !Føler meg jo latterlig lat egentlig siden jeg ikke kan være like aktiv som jeg pleiermen tenker at alt er bedre enn ingenting
![]()
kjenner følelsen. Jeg får litt dårlig samvittighet for at samboer har jobba masse med kjøkken mens jeg foreløbig kun har mala (og passa snuppa vår da)Joda,i grunn så,men da får jeg "murru i ræva"![]()