Dere som er trøtte

Marihøns

Mai <3
♡ Maibarna ♡
Desemberskatter 2016
fryser dere også? I dag har jeg på meg superundertøy for de siste dagene på jobb har jeg sitti under ett teppe og hutra (og gjespa). Føler at det har litt sammenheng.

Var ikke frysen sist, men nå er jeg enda trøttere da. :arghh:

ja, jeg er veldig frysen. Sitter med ekstra jakke på jobb, og når vi skal sove så må jeg ligge tett inntil sambo for å ikke fryse:)

Ja jeg fryser myye mer enn vanlig :joyful: trodde det bare var tilfeldig jeg, men da vet jeg at det er pga hormoner da :p

Jeg er så trøtt og frysen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.. Klarer ikke å konsentrere meg på jobb og det er så fælt :arghh:

Veldig trøtt og fryser. Å jeg er virkelig ikke typen som fryser. Så dette er en ny verden for meg;-p

Åh ja. Fryser hele tiden. :P

En kunde spør om jeg er syk, jeg sier st jeg føler meg fin i formen, men hun innsisterte på at jo, jeg var syk, mest sannsynlig lungebetennelse :-P Det så hun på øyne mine... Jeg er blank i øyne pga tretthet og mye gjesping, ikke lungebetennelse :rolleyes:

Fikk lyst til å si at jeg er gravid, men gadd ikke. :wacky:

Vel, jeg fryser og koker om hverandre. Må under pleddet fordi jeg er kald. Tar det av fordi jeg blir varm og da tar det nøyaktig 30 sekund før jeg fryser igjen.

Fryser lettere enn før, men er også plaget med hetetokter. :p har litt høyere temperatur enn vanlig og er stuptrøtt.

Ja fryser støtt. Gjorde det i forrige svangerskap også. Et typisk tegn her :D

Oh yes! Jeg er ALLTID varm, men nå er jeg iskald! Brrrrr!

Back
Topp