Har ikke gjort det før, men i anledning de mange trådene vi må starte de neste tre dagene tok jeg en brainstormingHmm..det var jo ikke dumt
Glemmer alltid å skrive ned sånt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke gjort det før, men i anledning de mange trådene vi må starte de neste tre dagene tok jeg en brainstormingHmm..det var jo ikke dumt
Du må gjøre det nå. Trenger en del tråder de neste dageneHmm..det var jo ikke dumt
Skal hjelpe til på desember15Ja, det er veldig mye. Det er der vi kommer til å slite, er jeg redd. Mange i gruppene må vi få til, men.... vel.... mine grupper er veldig stille av seg, så jeg spammer dem vel om jeg starter for mange
Godt å forberede segNå har jeg begynt å lage liste over tråder som kommer til å komme fra meg i løpet av uka
;-)
Ja, hele forumet. Også skjulte grupperTeller innlegg og tråder på hele forumet?
Du må gjøre det nå. Trenger en del tråder de neste dagene![]()
Har ikke gjort det før, men i anledning de mange trådene vi må starte de neste tre dagene tok jeg en brainstorming
Jeg har også listeNå har jeg begynt å lage liste over tråder som kommer til å komme fra meg i løpet av uka
;-)
Hint: 300 i morgen. Og 270 på torsdag. Ikke brenn kruttet i dag ;-)Jeg har mista tellingen. La ut 15 tråder da jeg amme i dag tidlig så jeg for se hvor mange jeg klarer i kveld![]()
NeidaHint: 300 i morgen. Og 270 på torsdag. Ikke brenn kruttet i dag ;-)
Hvor mange har vi klart til nå?Hint: 300 i morgen. Og 270 på torsdag. Ikke brenn kruttet i dag ;-)
Se tirsdagstrådenHvor mange har vi klart til nå?
Så den akkuratSe tirsdagstråden![]()
Håper det kommer seg til i morgen da...kjenner fantasien min ikke er på topp![]()
Hvor er den?Så den akkurat![]()