Hurra, god avgjørelseVi har bestemt oss for å la hus være hus og reise sørover til helgen !![]()
Blir nok supert med noen fridager!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra, god avgjørelseVi har bestemt oss for å la hus være hus og reise sørover til helgen !![]()
Hihi, så herligKoste seg skikkelig på turn. Gråter når de sier takk for i dag.![]()
Da må jeg prøveSå den bare tilfeldig på butikken før helgen og slengte den i vognen, og det kommer nok til å skje flere ganger![]()
Håper han snart er frisk igjen
Jeg har vært hos legen en tur og ellers bare lekt med gutta boys![]()
Klesvasken kan venteBaby sover! Klesvasken venter, meeeen den tar jeg i mårra, eller dagen etter der igjen![]()
Hoho jeg sa til mannen at det er ett fjell av rent tøy som skal brettesKlesvasken kan venteslapp av mens du kan.
Det kan han fikse syns jegHoho jeg sa til mannen at det er ett fjell av rent tøy som skal brettes
Alltid godtKos deg med eplet ditt![]()
God plan jaBaby sover! Klesvasken venter, meeeen den tar jeg i mårra, eller dagen etter der igjen![]()
Grei arbeidsfordelingInnom mens samboer er ute å handler for uka og jeg strikker.![]()
Mye penger brukt?Oi, jeg er glad jeg ikke tar slike ferier så veldig ofte, har gått gjennom kredittkort oversikten![]()
Hoho ble det høye tall?Oi, jeg er glad jeg ikke tar slike ferier så veldig ofte, har gått gjennom kredittkort oversikten![]()
Ja han legger seg etter de andre, men klarer seg ikke selvHøres ut som et kunststykke å greie å legge de alene. Men 8åringen ordner mere selv? Og legger seg etter de andre eller?
God bedring til NMåtte gi N paracet hun kokte sikkeligstakkars jenta mi <3
Gubben ropte nå "jeg finner ikke drakten min"God plan ja
Lykke til med skruingSkal gå å skru litt kjøkken jeg.