Skravletråd April

Har babyen mer eller mindre sovende på puppen. Hun våknet etter dubben kvart på to og bare smådubbet litt på vei til å hente storebror så hun er utmattet nå. Og leggetid først om et par timer. Vi styrer med å finne en rutine på å sove to ganger...
Rutiner på sovingen er en kunst:P

Helt greit, jeg har vært så svimmel de siste timene :/
Alt bra med dere?
Svimmel? Hva kommer det av?

Her er det bra. Verk i kroppen pga litt vel mye bæring idag. Ellers iingenting å klage på :) Lurer på om minste er litt småforkjøla igjen da :O

Trøtt og sliten.. Lei.. Hatt en fin dag da :) men mensen med skikkelige smerter. Tror symfysen min prøver å revne.. Kjennes sånn ut

Takk til dere som sa sov godt :) sov veldig godt :D
Nå står mannen å lager middag. Enchiladas. Aldri smakt så spennende :)
Sov 1/2 ich og N sov 3 timer. Hun fikk tilbake feberen så ingen bhg i morgen :/ godt vi fant det ut hjemme. Hun var litt aktiv idag så er nok derfor.
Ellers så er det rart å se lillebror sine klær sammen med vårt tøy ❤️
Så flott du fikk sove godt:D
Håper middag smakte!

Håper på at barna sovner snart:)

Svimmel? Hva kommer det av?

Her er det bra. Verk i kroppen pga litt vel mye bæring idag. Ellers iingenting å klage på :) Lurer på om minste er litt småforkjøla igjen da :O
Fangbarn I dag? :/

Jeg vet ikke, men det er sikker pga lav blodprosent tenker jeg :(

Rutiner på sovingen er en kunst:P
Og jeg har glemt alle kunster fra de andre var små. Jeg bare husker, og skjønner, det sove to ganger gjorde de. Men når..? Uten at jeg må gå tur når vi spiser middag?

Trøtt og sliten.. Lei.. Hatt en fin dag da :) men mensen med skikkelige smerter. Tror symfysen min prøver å revne.. Kjennes sånn ut
Huff da,kjenner til det. Symfyse og Bekkensmerter er forferdelige greier :(

Ha ha, ja det er min eneste dille :p
Isbiter er godt.

Med eldste gikk det mye isvann. Varm sommer, termin i august. Satt under parasoll og drakk isvann av halvliters glass. Glasset tomt, isen smeltet, jeg måtte på do...

Back
Topp