Skravletråd April

Dårlig med skravling fra meg idag. Vært hos en venninne og sønnen hennes idag og så videre på gravidtrening etterpå:-). Rett hjem til middag og nå får jeg vel kanskje vurdere å gå på badet med mini:-). Lukter litt mistenkelig fra bleien hans

Har babyen mer eller mindre sovende på puppen. Hun våknet etter dubben kvart på to og bare smådubbet litt på vei til å hente storebror så hun er utmattet nå. Og leggetid først om et par timer. Vi styrer med å finne en rutine på å sove to ganger...

Takk til dere som sa sov godt :) sov veldig godt :D
Nå står mannen å lager middag. Enchiladas. Aldri smakt så spennende :)
Sov 1/2 ich og N sov 3 timer. Hun fikk tilbake feberen så ingen bhg i morgen :/ godt vi fant det ut hjemme. Hun var litt aktiv idag så er nok derfor.
Ellers så er det rart å se lillebror sine klær sammen med vårt tøy ❤️

Da er det atter en gang venteleken. Denne gangen venter jeg at SFO skal komme tilbake fra tur så jeg kan hente ene guttungen :P
Så er det middag (aner virkelig ikke hva jeg skal finne på i dag heller), lekser kosing og kveld :D dagene flyr :o
Tiden fyker avgårde!:eek:
Kos dere i kveld!

Jeg har liste over tråder jeg skal starte i morgen (og onsdag)

I dag trengs bare 15 til så de regner jeg med kommer.
Det var ikke mange:)Jeg har ikke laget noen av mine i dag heller.

Åå grillmat skal se om jeg klarer å lure pappa til å ta frem grillen til helga:) laks som er lime marinert og grillet ferske grønnsaker *vann i munn*
Nam! Her er det kun enkle rett som ikke krever kutting av grønt og div siden vi ikke har kjøkken.. :p

Å hjelpes å lei seg disse barna kan bli til tider.
Hadde hentet de 2 eldste, og skulle bare en liten tur innom butikken for å kjøpe brød før vi hentet lille U.
De eldste ble sittende i bilen med radioen på og vinduene åpne.

Eldsten hadde klaget på at det var varmt, og frøkna hadde sturt pent om is.
Kjøpte derfor med meg 3 is.
2 la jeg i posen, og en tok jeg i hånden.
Utenfor butikken åpnet jeg min is, jeg så frøkna brått ble veldig glad i bilen.
Jeg tok en bit av isen min og hun endret seg helt.

Kom til bilen og hun var mildt sagt knust, mamma spiste isen hun trodde hun skulle få.
Tårene trillet som en liten foss, stakkars liten, hun var helt fra seg.

Hjalp heldigvis etter hvert som hun fikk sin egen :)
Er ikke så greit når ikke alt blir helt som man har tenkt. Godt det ordnet seg :)

Back
Topp