Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her skinner solen som bare detHåper vi får sol snart![]()
Tamara sa dette skulle være oppvarming til utfordringen, men jeg tror flere som meg heller hviler og samler opp til i morgen?Her var det rolig!
Pysj til meg og jentene. En romper og osloanorakk til jenteneHva venter du på da?![]()
Fra lilleba, snuppelus og eplaFra Lilleba?![]()
Pysj til meg og jentene. En romper og osloanorakkHva har du bestilt ?
Tiden fyker avgårde!Da er det atter en gang venteleken. Denne gangen venter jeg at SFO skal komme tilbake fra tur så jeg kan hente ene guttungen![]()
Så er det middag (aner virkelig ikke hva jeg skal finne på i dag heller), lekser kosing og kvelddagene flyr
![]()
Det er godt mulig!Tamara sa dette skulle være oppvarming til utfordringen, men jeg tror flere som meg heller hviler og samler opp til i morgen?
Venter på pysj, romper og osloanorakkHva venter du på?
Jeg har liste over tråder jeg skal starte i morgen (og onsdag)Det er godt mulig!
Det var ikke mangeJeg har liste over tråder jeg skal starte i morgen (og onsdag)
I dag trengs bare 15 til så de regner jeg med kommer.
Ja, alle de gode til morDet er herlige egenskaper![]()
Nam! Her er det kun enkle rett som ikke krever kutting av grønt og div siden vi ikke har kjøkken..Åå grillmat skal se om jeg klarer å lure pappa til å ta frem grillen til helgalaks som er lime marinert og grillet ferske grønnsaker *vann i munn*
Er ikke så greit når ikke alt blir helt som man har tenkt. Godt det ordnet segÅ hjelpes å lei seg disse barna kan bli til tider.
Hadde hentet de 2 eldste, og skulle bare en liten tur innom butikken for å kjøpe brød før vi hentet lille U.
De eldste ble sittende i bilen med radioen på og vinduene åpne.
Eldsten hadde klaget på at det var varmt, og frøkna hadde sturt pent om is.
Kjøpte derfor med meg 3 is.
2 la jeg i posen, og en tok jeg i hånden.
Utenfor butikken åpnet jeg min is, jeg så frøkna brått ble veldig glad i bilen.
Jeg tok en bit av isen min og hun endret seg helt.
Kom til bilen og hun var mildt sagt knust, mamma spiste isen hun trodde hun skulle få.
Tårene trillet som en liten foss, stakkars liten, hun var helt fra seg.
Hjalp heldigvis etter hvert som hun fikk sin egen![]()
Middag og legging kanskje?Her var det rolig!
Bra daFikk med 10 min på øyet![]()