Skravletråd April

Da er det atter en gang venteleken. Denne gangen venter jeg at SFO skal komme tilbake fra tur så jeg kan hente ene guttungen :P
Så er det middag (aner virkelig ikke hva jeg skal finne på i dag heller), lekser kosing og kveld :D dagene flyr :o

jeg skal prøve å begrense meg :p gjorde dette med N veldig ofte etter uke 34. nå har jeg fått ryddet plass i gangen til vi skal sette kommoden der og flytte inn lekehjørnet til N på soverommet :)

soverommet blir deres til vi finner ett sted vi kan flytte til :D stresser ikke, for kanskje vi kan være heldig å finne noe som ikke er dritlangt unna. men først skal vi flytte over lånet til obos :)
Flink du er:)
Håper det dukker opp noe i nærheten!

Katastrofe på legekontoret. Viss enn lege ikke kan ta i mot pasienter og ennå har ledige pasient plasser lurer jeg på om han Har tatt til seg for mange. Er det noen enn kan si i fra slikt om? For når du for beskjed at fastlegen din alltid har fulle timer virker det som om han har tatt til seg for mange pasienter...egenlig?

Mannen henter tuppa, jeg knasker isbiter og vi skal grille burger i strålende vær før vi skal fortsett med huset. :)

Back
Topp