Fikk du deg noen gode kupp da?Det er detmye morro man kan finne og der er så mange ny mennesker å slå en prat med.. særlig for meg som er litt usosial ellers i uka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk du deg noen gode kupp da?Det er detmye morro man kan finne og der er så mange ny mennesker å slå en prat med.. særlig for meg som er litt usosial ellers i uka
Motivasjonen er ikke derDq setter du i gang![]()
Snart i målJa eg er lei eller sliten. Har termin om 10 dagar.
Takk lille L sovna ti skritt utenfor døraGod trilletur![]()
Så deilig. Mi sovner sjelden før etter 15 minutterTakk lille L sovna ti skritt utenfor døra
Ja både klær til meg og den lille. Såy boks som jeg skal pusse opp og en del glass som jeg skal etse på senereFikk du deg noen gode kupp da?![]()
Så gøy. Kult når man finner slike ting daJa både klær til meg og den lille. Såy boks som jeg skal pusse opp og en del glass som jeg skal etse på senere![]()
Når det kommer til vogna tar det ikke lang tid. Men hvor dypt han sover er litt varrigjerendeSå deilig. Mi sovner sjelden før etter 15 minutter
Skulle ønske det var sånn her. Generelt tar det lang tid før hun sovner overaltNår det kommer til vogna tar det ikke lang tid. Men hvor dypt han sover er litt varrigjerende![]()
Eneste som er synd er at det blir No ensomt på de turene. Men for ingen med meg de fleste liker å bruke mye penger i butikken i stedet forSå gøy. Kult når man finner slike ting da![]()
YesSnart i mål![]()
Håper lille barnet kommer nå straks da!Yesbara eg ikkje går øver termin
Vil de heller på shopping enn å trille tur?Eneste som er synd er at det blir No ensomt på de turene. Men for ingen med meg de fleste liker å bruke mye penger i butikken i stedet for![]()
God dag HopeGod morgen![]()
Ble en stille natt på jobbVar det noe action på jobb da?
Her ble det en kort natt.. Lille F har visst blitt litt forkjølt![]()
Er ikke han med i de nyeste episodene lengre? Har ikke sett på det på i allefall åtte årSer gamle episoder av Hotel Cæsar, kjenner jeg savner Jens August og hans store prosjekter![]()
God dagGod morgen!
Nå håper jeg verkstedet har tid til bilen vår i dag, og at det ikke vil koste skjorta :-o