Skravletråd April

Håper han tar et hint;)
Tror han gjør det :p er til tider at jeg må minne han på husarbeid... Han sitter i rot xD ikke vært flink siden desember så er jo noen mnd hvor jeg har måtte ta alt så nok er nok :) greit vi er husmødre, men han må ta sitt eget rot xD

Tror han gjør det :p er til tider at jeg må minne han på husarbeid... Han sitter i rot xD ikke vært flink siden desember så er jo noen mnd hvor jeg har måtte ta alt så nok er nok :) greit vi er husmødre, men han må ta sitt eget rot xD
Klart han også må hjelpe til!:rolleyes: det er jo en selvfølge!

I mitt tilfelle har jeg stått opp med barna hver dag så lenge jeg kan huske, i tillegg er det jeg som tar dem på natta om de våkner. Blir liksom aldri uthvilt, og han klager på at han er sliten... :p Men bevares, jeg syns det er kos å stå opp med barna. Det hadde vel bare vært godt å føle seg uthvilt en sjelden gang:)
Kjenner følelsen. Selvom mi bare er knappe 4 mnd. Han står aldri opp før senest 09. Da har jeg i enkelte tilfeller vært oppe i 4 timer :o

Haha:p Lite som biter på min, uheldigvis.. Skulle igrunn ønske at han tar initiativ selv og tilbyr seg å ta barna så jeg kan hvile litt.. Kjedelig å mase hele tiden også, føler meg som ei skikkelig masekjerring:p
Jeg er en sikkelig masekjerring :p men vi har satt oss som mål at han skal klare å ha frøkna en hel kveld :) sjeldent han legger henne. Han gir opp eller så kommer jeg inn å tar over :p

Ja da stiller det seg annerledes :-(
Kanskje han er litt deppa for det og, og blir "sliten" av det og?

Men det er jo uansett ingen grunn til å ikke hjelpe til..
Mistenker at han har det litt tyngre enn han gir uttrykk for ja.. Ikke enkelt det der:)

Det har jeg aldri prøvd:)
Hørtes jo godt ut!
Har ikke prøvd selv, men i følge sønnen er det visst kjempegodt:)

Jeg er en sikkelig masekjerring :p men vi har satt oss som mål at han skal klare å ha frøkna en hel kveld :) sjeldent han legger henne. Han gir opp eller så kommer jeg inn å tar over :p
Det høres jo fint ut da:) Jeg kan i utgangspunktet gjøre hva jeg vil etter at barna er lagt, men da er jeg så sliten at jeg ikke gidder:p Vi har to små, så vi legger en liten hver heldigvis! :)

Jobber i bhg. Pedleder på småbarn.:-)

Men har kontordag på mandager, så er ikke på avdeling da.

I morgen avspasserer jeg litt så jeg slipper å sykle på meg hjerteinfarkt,:-P
Ble litt ekstra tungvint når bilen fikk motorfeil i helga... Så må fikse verksted og sånt i morgen tidlig og.
Så spennende da :)

Travel morgen du får:p

Det høres jo fint ut da:) Jeg kan i utgangspunktet gjøre hva jeg vil etter at barna er lagt, men da er jeg så sliten at jeg ikke gidder:p Vi har to små, så vi legger en liten hver heldigvis! :)
Haha jeg er så trøtt på kveldene så av og til har jeg sovna med snuppa i sengen :p

Back
Topp