Håper han tar et hintMå bare bli litt kaldere på rommetså skal jeg sove meg masse god samvittighet
mannen fikk en veldig sinna SMS så lurer på hva han sier
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper han tar et hintMå bare bli litt kaldere på rommetså skal jeg sove meg masse god samvittighet
mannen fikk en veldig sinna SMS så lurer på hva han sier
![]()
Og spesielt mannen som slipper å være alene med dem på kveldenDet tenker jeg alle gutta er glade for og ;-)
Ja det var det![]()
I seng også nå ;-)
Haha, ja jeg regnet han inn blant guttaOg spesielt mannen som slipper å være alene med dem på kvelden
Du får sove godt søta!![]()
HeheHaha, ja jeg regnet han inn blant gutta![]()
Ja skal sove nå. Du også må sove godt når du kan![]()
Tror han gjør detHåper han tar et hint![]()
Klart han også må hjelpe til!Tror han gjør deter til tider at jeg må minne han på husarbeid... Han sitter i rot xD ikke vært flink siden desember så er jo noen mnd hvor jeg har måtte ta alt så nok er nok
greit vi er husmødre, men han må ta sitt eget rot xD
God nattGod natt fra meg![]()
Kjenner følelsen. Selvom mi bare er knappe 4 mnd. Han står aldri opp før senest 09. Da har jeg i enkelte tilfeller vært oppe i 4 timerI mitt tilfelle har jeg stått opp med barna hver dag så lenge jeg kan huske, i tillegg er det jeg som tar dem på natta om de våkner. Blir liksom aldri uthvilt, og han klager på at han er sliten...Men bevares, jeg syns det er kos å stå opp med barna. Det hadde vel bare vært godt å føle seg uthvilt en sjelden gang
![]()
Tror den falt ut av lomma på t-banenJa da blir det en dårlig dag.
Sånt er kjipt :-(
Noen anelse om hvor han har mistet den?
Jeg er en sikkelig masekjerringHahaLite som biter på min, uheldigvis.. Skulle igrunn ønske at han tar initiativ selv og tilbyr seg å ta barna så jeg kan hvile litt.. Kjedelig å mase hele tiden også, føler meg som ei skikkelig masekjerring
![]()
blir nok meg som baker nyeDa får han sette igang og bake![]()
Velkommen hjemDa er jeg trygt hjemme igjen
Mistenker at han har det litt tyngre enn han gir uttrykk for ja.. Ikke enkelt det derJa da stiller det seg annerledes :-(
Kanskje han er litt deppa for det og, og blir "sliten" av det og?
Men det er jo uansett ingen grunn til å ikke hjelpe til..
Har ikke prøvd selv, men i følge sønnen er det visst kjempegodtDet har jeg aldri prøvd
Hørtes jo godt ut!
Det høres jo fint ut daJeg er en sikkelig masekjerringmen vi har satt oss som mål at han skal klare å ha frøkna en hel kveld
sjeldent han legger henne. Han gir opp eller så kommer jeg inn å tar over
![]()
Så spennende daJobber i bhg. Pedleder på småbarn.![]()
Men har kontordag på mandager, så er ikke på avdeling da.
I morgen avspasserer jeg litt så jeg slipper å sykle på meg hjerteinfarkt,![]()
Ble litt ekstra tungvint når bilen fikk motorfeil i helga... Så må fikse verksted og sånt i morgen tidlig og.
Haha jeg er så trøtt på kveldene så av og til har jeg sovna med snuppa i sengenDet høres jo fint ut daJeg kan i utgangspunktet gjøre hva jeg vil etter at barna er lagt, men da er jeg så sliten at jeg ikke gidder
Vi har to små, så vi legger en liten hver heldigvis!
![]()
Jeg sitter på jobb på flyplassen
Er trøtt![]()