great! vi har en avtale. Lille turbo da? er ho i form i dag?Jeg jobber i ettermiddag. 16-2330. Så sender sola tilbake klokken 4![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
great! vi har en avtale. Lille turbo da? er ho i form i dag?Jeg jobber i ettermiddag. 16-2330. Så sender sola tilbake klokken 4![]()
Det er jo braNei er slutta nå heldigvis. Blir nok ikke å legge seg![]()
God morgenGod morgen![]()
God morgenGod morgen alle sammen![]()
Storform og styrer rundt her som en bil. Lager brom brom lyder og tullergreat! vi har en avtale. Lille turbo da? er ho i form i dag?![]()
Håper vi får sol snartDet er jo bra![]()
Fin den. Enn din?God dag jenter hvordan har helgen vært?
så herligStorform og styrer rundt her som en bil. Lager brom brom lyder og tullermen henger på meg som en klegg
![]()
Åååh. Flinke lille diså herligmin lille var så sint på mamman sin i stad at ho snudde seg fra rygg til mage for første gang. fikk skikkelig sjokk så da var det bråstopp i hylinga
![]()
Ble en 3 timerBle det noe søvn i natt?
Har fått gjort en del på kjøkkenet, så vært en produktiv helgGod dag jenter hvordan har helgen vært?
veldig overraskaÅååh. Flinke lille didet er nå ting begynner og skje altså
ble hun overraska selv?
![]()
Hihi. Husker mi bare laga det ansiktutrykket og så smilte for en ny verden var oppdagaveldig overraskaho skjønte nok ikke hva som skjedde. håper ikke det går for fort frem da. vil ha lille baby litt til
![]()
blir artig å oppdage verden på nytt sammen med de fremover daHihi. Husker mi bare laga det ansiktutrykket og så smilte for en ny verden var oppdaga![]()
Har vært på en treningsrunde på sykkelNja.. Egentlig så skulle jeg ut og se etter noen nye treningsklær idag, men nå er ikke lille F helt i form..så får se
Gubben skal kanskje være hjemme med han, så håper det går..
Du da?![]()
Å ja sånn å forstå. Har fotballlaget startet med kamper?jobb, møter, konferansetimer, treninger, baking og dugnad pluss seriekamper på søndag..
God bedrinhTakk for detførste gang han er syk stakkars
Åsså er han forstoppet i tillegg, så han skriker hver gang han prøver å få noe ut..syns så synd på han
Åh, mista matlysten? Var det en tann kanskje?![]()
God morgen til deg ogsåGodmorgon allesammen
Her ligger eg 39 uker på vei i sofa å ønskar eg kan føda snart![]()