Må bare få det ut!! Jeg irriterer meg så grønn og blå over alle som sier at nå som jeg får gutt så kan jeg gi bort babytøyet til datteren min til noen andre som skal ha jente. Hvorfor det???!! Kanskje jeg får jente hvis vi går for nr 3 en dag. Eller så vil nok datteren min sette pris på de klærne når hun blir voksen og kanskje får en datter. Mamma har spart på alle mine babyklær. Det var så koselig å bruke noe av det på datteren min.
Søsteren min og et par venniner som har gutter fra før venter barn, men de vet ikke enda hva kjønn det blir. Og det er så mange som sier at det passer godt hvis de får jente sånn at de kan overta jentetøyet mitt og jeg kan få deres guttetøy. Jeg er positiv til gjenbruk. Men jeg er ikke interessert i å bytte babytøyet. Kjenner det stikker i magen hver gang det blir nevnt!! Jeg er i full gang å handle klær til lillegutt i magen. Så kan jeg si at jeg trenger ingenting.
Måtte bare få det ut!! Kanskje jeg er en utakknemlig megge
Søsteren min og et par venniner som har gutter fra før venter barn, men de vet ikke enda hva kjønn det blir. Og det er så mange som sier at det passer godt hvis de får jente sånn at de kan overta jentetøyet mitt og jeg kan få deres guttetøy. Jeg er positiv til gjenbruk. Men jeg er ikke interessert i å bytte babytøyet. Kjenner det stikker i magen hver gang det blir nevnt!! Jeg er i full gang å handle klær til lillegutt i magen. Så kan jeg si at jeg trenger ingenting.
Måtte bare få det ut!! Kanskje jeg er en utakknemlig megge