Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Våknet imorges og la automatisk hånden på magen, og gjett: der var det kommet en synlig kul som riktignok lå mot venstre på magen. Samboeren syntes riktignok at det var litt freaky at bebien kunne ligge til en side slik
Begynnte med gravidbukser denne uka og føles at det skal litt til for å skjule. Ingen av ytterjakkene (minus regnjakkene) passer lenger. Glidelåsen går bare ikke igjen.
Er 15 fullgåtte uker idag. Flere som har merket magen?
Jeg fikk og plutselig en antydning til mage i løpet av uke 12, mistenker da enten tvillinger kler at jeg er lenger på vei enn jeg tror... Er forresten 3.gangs så mulig det har noe å si.En liten antydning her. Bare 12+5, men er tvillinger da.![]()
Venter #3, og har like stor mage som da jeg var 5-6 mnd med de 2 andre... Har bakoverlent livmor denne gang, så magen er garantert bare løse magemuskler og luft, baby gjemmer seg godt langs ryggraden min Er 13+et eller annet i dag.
Løse magemuskler? ;-D Beklager, jeg har ikke fått barn før, så jeg er ikke helt oppdatert på hva som skjer. Jeg er 14+4 og har ingen antydning til mage, men jeg har også, som du sier, bakoverlent livmor, så dette kan ha noe med saken å gjøre. Ellers har musklene i magen endret seg veldig.