Og der kom nok magen!

Jeg er 13+ 3 nå, og venter enda på magen...kastet jo opp alt de første seks ukene, så kan jo hende jeg gikk ned litt da..men den kommer vel om en stund

Har noen ekstra kg fra før jeg også, men føler magen virkelig begynner å komme! Begynner å få problemer med å skjule uke 13.

Våknet imorges og la automatisk hånden på magen, og gjett: der var det kommet en synlig kul som riktignok lå mot venstre på magen. Samboeren syntes riktignok at det var litt freaky at bebien kunne ligge til en side slik:)

Begynnte med gravidbukser denne uka og føles at det skal litt til for å skjule. Ingen av ytterjakkene (minus regnjakkene) passer lenger. Glidelåsen går bare ikke igjen.

Er 15 fullgåtte uker idag. Flere som har merket magen?

Så gøy! Spennende

En liten antydning her. Bare 12+5, men er tvillinger da. ;)
Jeg fikk og plutselig en antydning til mage i løpet av uke 12, mistenker da enten tvillinger kler at jeg er lenger på vei enn jeg tror... Er forresten 3.gangs så mulig det har noe å si.

Venter #3, og har like stor mage som da jeg var 5-6 mnd med de 2 andre... Har bakoverlent livmor denne gang, så magen er garantert bare løse magemuskler og luft, baby gjemmer seg godt langs ryggraden min Er 13+et eller annet i dag.

Venter #3, og har like stor mage som da jeg var 5-6 mnd med de 2 andre... Har bakoverlent livmor denne gang, så magen er garantert bare løse magemuskler og luft, baby gjemmer seg godt langs ryggraden min Er 13+et eller annet i dag.

Løse magemuskler? ;-D Beklager, jeg har ikke fått barn før, så jeg er ikke helt oppdatert på hva som skjer. Jeg er 14+4 og har ingen antydning til mage, men jeg har også, som du sier, bakoverlent livmor, så dette kan ha noe med saken å gjøre. Ellers har musklene i magen endret seg veldig.

Løse magemuskler? ;-D Beklager, jeg har ikke fått barn før, så jeg er ikke helt oppdatert på hva som skjer. Jeg er 14+4 og har ingen antydning til mage, men jeg har også, som du sier, bakoverlent livmor, så dette kan ha noe med saken å gjøre. Ellers har musklene i magen endret seg veldig.

Har ikke vært så flink til å trene etter fødsel #2, så magen er langt fra like stram som før...hehehehe. Hadde ikke bakoverlent livmor med første, og da trente jeg mye før og i løpet av svangerskapet. Da kom ikke magen skikkelig før nærmere 6-7 måneder.

Back
Topp