Lurer jeg også påKos daDe blir fort store disse små
Skjønner ikke hvor tiden blir av...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer jeg også påKos daDe blir fort store disse små
Skjønner ikke hvor tiden blir av...
Får se om jeg bmir fornøyd da. Kjøpt brukt denne gangenDu er god på shopping![]()
Nja. Hopper litt på gir. Men tror det skal gå greit i morgen.Ååja, da skjønner jegFunka den bra?
Er du gal kvinne!!Før sommeren![]()
Likt som her daPoteter, revne gulrøtter og smeltet smør![]()
Ventet på den kommentarenHa ha du er rar
Ja det er jegEr du gal kvinne!!![]()
He he visste jeg velVentet på den kommentaren![]()
Håper det står til forventningeneFår se om jeg bmir fornøyd da. Kjøpt brukt denne gangen
Ja da blir det en dårlig dag.Bare jeg og gubben som krangler litt, har hatt en dårlig dag, han scorte litt høyere enn meg på dårlig dag da kortholderen hans forsvant. Visa, mastercard og førekort![]()
Da fikk jeg vondt av han.
Takk takkNam, kos deg med de![]()
Lov å håpe jaHåper det står til forventningene![]()
HahaHaha! Her holder det med å si "du vi må på ikea"det er trussel nok. Eller "kan du bli med meg å se på kjole" haha. Den har jeg tatt ett par ganger som straff.
God kveld i stua
Hva gjør du?
Så nå har det trådd i kraft de endringene ang den nye jobben?Byttet noen oppgaver og bedre betingelser![]()
Blir litt satt ut jaLurer jeg også på. Trodde ett helt års permisjon ville vare sååå lenge, plutselig satt jeg på 1 års dagen hans og tenkte at om 2 dager skal jeg tilbake på jobb
Hva skjer nå?Åååååååå det mannebeinet altså !!!!!!
Helt enigBlir litt satt ut jaViktig å nyte tiden godt mens de er små
![]()
Jeg har en som blir 10 år i år... Syns han var baby i gårHelt enig. Plutselig er de så store
![]()