Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mens jeg ammet var jeg av samme oppfatning. Slapp koking av flasker, oppvask, oppvarming og ikke minst å bruke penger på MME. Men endte jo opp med å gå over til flaske ved 2-mnd alder da melka forsvant. Var egentlig aldri noe særlig kos her, og lillegutt så ut til å mistrives ved puppen og være utålmodig da melken ikke kom raskt nok og i store nok mengde...Ja, hvorfor ammer du? Jeg ammer fordi det er praktisk og jeg slipper oppvasken det blir med flasker. Helt ærlig syns jeg ikke amming er noe "kos", som så mange skal ha det til, men kun en "nødvendighet". Og det tror jeg sannelig mini også tenker, for han spiser aldri med mindre han er sulten. Ikke noe kosepupp her i gården for hverken han eller megHar du tenkt over hvorfor du ammer?
Fordi det er det beste for henne, bestemte meg før fødselen at jeg skulle få til ammingen og har fullammet i 6måneder og hun får fortsatt pupp døynet rundt. Syns det både er kos og veldig enkelt og greit. Det er gratis og slipper alt styret med flaskerHun sovner også ofte på puppen både på dagen og natta, så er like mye kos og trygget for henne å. Men hun har aldri tatt smokk, bare brakk seg av den, og når jeg har gitt den til henne nå så bare tygger hun og leker med den
![]()
Jeg ammet fordi det var for meg en selvfølge. Mine pupper er skapt for å gi mitt barn mat, så selv om jeg aldri ble komfortabel med ammingen så hadde jeg aldri kunnet slutte å amme for min egen del.
Jeg var fast bestemt på å jobbe så hardt som jeg måtte for å få til ammingen, men var også fast bestemt på at jeg ikke skulle la det ødelegge meg om jeg av en eller annen grunn ikke fikk det til.
Du har vært kjempeflink! Du ammet jo lenge også, om jeg husker rett?
Takk <3
19 måneder. Delamming da, hun begynte med grøt da hun var 4 måneder.