Trives du i jobben din?

Nei, dessverre bryter de ikke loven så lenge de ikke oppgir svangerskapet som grunn til oppsigelsen.. :/
Hadde jeg likt jobben min, hadde jeg nok kjempet for den, eller i det minste snakket med en advokat om erstatning, men jeg hadde et vanvittig slitsomt svangerskap, så jeg orket knapt å gå til badet selv på det verste.
Valgte heller å "trøste" meg med kake, og tenke at jeg tross alt ikke trivdes lell. :)
Når permisjonen min går ut, skal jeg forhåpentligvis studere, så alt løste seg. ;)
Hvordan har sjefen din " pakket det inn"? Hva var årsaken?
Det er jo nærliggende å tro at årsaken til oppsigelsen er svangerskap, når det er snakk om en gravid kvinne, selv om sjefen sier noe annet. Så han måtte ha en ordentlig grunn for å forsvare seg.
Ikke meningen å være frekk, men bare lurer på hva sier folk som har samvittighet til å si opp en gravid kvinne.

Hvordan har sjefen din " pakket det inn"? Hva var årsaken?
Det er jo nærliggende å tro at årsaken til oppsigelsen er svangerskap, når det er snakk om en gravid kvinne, selv om sjefen sier noe annet. Så han måtte ha en ordentlig grunn for å forsvare seg.
Ikke meningen å være frekk, men bare lurer på hva sier folk som har samvittighet til å si opp en gravid kvinne.

Problemet var at jeg var ansatt som BPA (brukerstyrt personlig assistent), og da står brukeren fritt til å si opp arbeidsforholdet når som helst..
Sjefen min, altså den som "formidlet" meg, syntes ikke noe om det, men fikk ikke gjort noe med det.
Han satt jo mellom barken og veden, og hadde det nok egentlig ikke noe ålreit.

Jeg mener jo at det burde blitt satt i en vikar, men jeg kan jo si såpass (uten å bryte taushetsplikten), at jeg var langt ifra den første assistenten, og det har vært mange etter meg også.
Det skal ikke så mye til å få sparken enkelte steder, uansett om man gjør en aldri så god jobb. :/

Problemet var at jeg var ansatt som BPA (brukerstyrt personlig assistent), og da står brukeren fritt til å si opp arbeidsforholdet når som helst..
Sjefen min, altså den som "formidlet" meg, syntes ikke noe om det, men fikk ikke gjort noe med det.
Han satt jo mellom barken og veden, og hadde det nok egentlig ikke noe ålreit.

Jeg mener jo at det burde blitt satt i en vikar, men jeg kan jo si såpass (uten å bryte taushetsplikten), at jeg var langt ifra den første assistenten, og det har vært mange etter meg også.
Det skal ikke så mye til å få sparken enkelte steder, uansett om man gjør en aldri så god jobb. :/
Uff så kjedelig... Håper det ordner seg og du får jobben der du trives godt:)

Back
Topp