Takk søtaVel fortjent (la oss håpe minst en av disse dagene er med i utfordringen ;-))
Ja det hadde vært flott om det ble en av disse dagene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk søtaVel fortjent (la oss håpe minst en av disse dagene er med i utfordringen ;-))
Blir deiligHerlig da![]()
Solbrent og varmUff, solbrent?
Fram med solkremen![]()
Jada, det er det. Men ikke kjekt når han er så sint når han kommer hjem.Godt han har gode venner han trives med da![]()
Sikkert deilig.Helt alene som ønsket. Godt det etter å vært sosial i flere timer
Jo, tror det. Sjekker stadig om Tamara har skrevet noe merTakk søta
Ja det hadde vært flott om det ble en av disse dageneskulle vi ikke få vite idag?
Det er faktisk veldig deiligHelt alene som ønsket. Godt det etter å vært sosial i flere timer
God bedringSolbrent og varm![]()
Nei det er ikke kjekt når de blir sureJada, det er det. Men ikke kjekt når han er så sint når han kommer hjem.
De sees i morgen på skolen, og trolig tilbud om å treffes etter middag og lekser. Om de ikke skal på trening sammen.
Snuppa sover ikke enda forresten, så nå bør de store samarbeide med mannen...
Mine tanker har en tendens til å fly avsted når jeg går alene (evt med vogn og/eller hund)Det er faktisk veldig deilig
Får samlet tankene litt![]()
Noen planer for fridagene?Blir deilig![]()
Står mellom to farger nå. Kongeblått eller grå. Veldig glad i farger jeg daHe he det må du vel. Grått er fint da![]()
Da burde det snart komme noeJo, tror det. Sjekker stadig om Tamara har skrevet noe mer
Hittil bare at premien hun evt legger til er dyr. Men ikke noe om utfordringen.
Mine ogsåMine tanker har en tendens til å fly avsted når jeg går alene (evt med vogn og/eller hund)
Imorgen skal jeg en tur til legen, tirsdag skal jeg ha oppmåling av noen tomterNoen planer for fridagene?![]()
Husreglene er sånnHvorfor ikke ?
Yes det er det altsåDet er faktisk veldig deilig
Får samlet tankene litt![]()
Heier på gråStår mellom to farger nå. Kongeblått eller grå. Veldig glad i farger jeg da![]()
Jeg synes det er veldig deilug hvertfallSikkert deilig.
I morgen skal jeg triller lang tur med vogna. Trolig med hunden da, men deilig.