God tur hjemDa nærmer ferien seg slutten.
Ca 20 og sol nå og om et par timer drar vi til flyplassen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God tur hjemDa nærmer ferien seg slutten.
Ca 20 og sol nå og om et par timer drar vi til flyplassen
Hehe, fort gjortÅ så frø med tre hjelpere var to for mye til å holde kontroll og vips skulle vannkanna fylles uten at jeg hadde kontroll og.... Ja. Jeg ble våt og alt ble vått.
Så deiligFått opp trampolina, kosa oss ute og med besøk. Nå trenger vi en is!![]()
Har ikke blitt mye hvileGod ettermiddag
Håper du har fått litt hvile?
BeSafe izi Modular i-sizeJippi, så bra
Hva slags stol er det?
Håper du får time kjaptTakk! Bare 18 timer til jeg kan ringe legen![]()
Håper du får time kjapt![]()
Bra det gikk så greitHar ikke vært noen krise.
Telefonen var gammel, og jeg hadde mulighet for å legge ut for oss begge.
Ha vært hos politiet og anmeldt forholdet siden reiseforsikringen også dekker id-tyveri og dersom det blir aktuelt så må man anmelde det for å kunne bruke den.
Helt nydeligVæret bra der over på andre siden av fjorden?
Deilig med grillmatJada han sovnet til slutt. Nå har vi vært på lekeplassen og samtidig fikset litt grillmat
. Må jo benytte oss av finværet og grille
![]()
Ja heldigvis for detGodt man er forskjellige![]()
Hihi, det har jeg også alltid sagtJa, 19 år . Var det året jeg fylte 20 da, (fyller i november giftet oss i mars )
Var 23 når jeg fikk første og nå 27 med andre. Jeg har alltid sagt jeg skal være ferdig med barn innen jeg er 30,og det klarer jeg med god margin siden jeg bare skal ha 2![]()
Det er lettvint og godt daHar hatt en veldig fin dag så langtNå skal vi snart spise verdens sunneste middag, pølser og chips!
Orker ikke tenke på middag i dag
![]()
Fortsatt skarp luft ute jaJeg er strålende sol og vi nyter, men nå sitter jeg inne og ammer babyen. Det er skarp luft likevel, så like greit å ta det inne. Men hun virker trøtt, så jeg går kanskje en trilletur etterpå
Hadde vært veldig kjedelig! Hva skulle vi mennesker ha krangla om da?Ja heldigvis for det
Noe annet hadde vært kjedelig![]()
Bare å nyteHelt nydelig![]()
Makan til mannfolk!Har ikke blitt mye hvilegubben har heller ikke tilbudt seg en eneste gang å ta henne så jeg kan få slappe av "ikke min feil at du ikke får sove"
Nei nei.
Flott stolBeSafe izi Modular i-size