Ja...du kan så siUuuuups![]()
Alle fikk så litt, og så fortsetter jeg en dag de er i bhg og skole ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja...du kan så siUuuuups![]()
Må Google litt mer på fargekombinasjonerDu får tenke i vei![]()
God ettermiddag snuppaGod morgen
Hurra for sol![]()
Takk, ha en super dag du ogsåGod morgen. Ha en strålende dag damer![]()
Ja,eller "unnskylde".. trenger ikke det nå lenger daMå du unnskylde deg for at du valgte å etablere deg tidlig ? Folk altså!
God ettermiddag
Hva gjør du idag?
Kjip start på ferienMin venninne med en gang vi kom.
Det går bra. Telefon og alle kort ble sperret fort.
Jeg kan legge ut for oss begge
Håper dere har en deilig dagSol og fint vær. Spise litt før vi smører lunsj og går ut en tur med junior og mini![]()
Masse god bedring til degSpent på hva dagen bringerHåper på å orke å komme meg ut litt når jeg får ta smertestillende igjen
Egentlig jobb i kveld, men det ble jo uaktuelt når man har feber
![]()
Masse god bedring til deg![]()
Har ikke vært noen krise.Kjip start på ferien
Men bra dere fikk sperret kjapt!
Deilig å slappe av hjemmeHa en fin søndag dere! Her går dagen til..ingentingkose oss hjemme. Mannen skal jobbe noen timer og største skal på besøk.
Lykke til idagFår vel snart gjøre oss klare for avreisw
Høres herlig utHerlig morgen! å se pappan og tulla snakke med babyen i speilet og selv drikke en kopp kaffe. Ahh![]()
Været bra der over på andre siden av fjorden?Deilig å slappe av hjemmedet gjør vi også
![]()
Uff daÅåååh river meg i håret. Trøtt mini som ligger og sutret og gråter i vognen fordi han er så trøtt men sovne skal han ihvertfall ikke:-/. Bekkenet skranter såpass idag at tur enda klarer jeg ikke med de bakkene vi har her i tillegg til en hylende baby orker jeg ikke å gå ut med akkurat nå som bare skal ligge og gråte i vognen
God ettermiddag ThereseGoood morgen!![]()
Jada han sovnet til sluttUff dahåper han ga etter til slutt..
Oi, det var tidlig!Hehejeg tenker liksom ikke så mye over det
mannen er snart 34 og jeg tror jeg er like gammel som han
Egentlig så syns jeg det er greit å få noen år til på ryggen, siden jeg giftet meg da jeg var 19 er jeg så lei av å forklare og unnskylde min unge alder, nå er jeg 27 (28 i år ) og det er greit å være gift og ha barn osv![]()