Hørtes ut som en fin dagHa en fin søndag dere! Her går dagen til..ingentingkose oss hjemme. Mannen skal jobbe noen timer og største skal på besøk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes ut som en fin dagHa en fin søndag dere! Her går dagen til..ingentingkose oss hjemme. Mannen skal jobbe noen timer og største skal på besøk.
Nei enig med detMed 38.8 på morran er det neppe noen smart plan å gå ut i dag...
Ja, tenker oss en tur i slottsparken for å se om det er noen ender og mateKanskje det hjelper å komme seg litt ut også? Det er jo så fint vær ute nå.
God bedring
Det skal vi gjøreKoselig med tur. Kos dere
. Vi skal ut på tur når mini har sovet
![]()
Takk, det skal vi gjøre!Kos dere på tur
Takk det skal vi:-DDet skal vi gjøreDere også!
![]()
Takk. Er på håndballcup med R. Faren dro med L. Kos dere på cup dere åGod morgen
Kos deg på cup
Hvor skal dere?Får vel snart gjøre oss klare for avreisw
Syns den var kjempebra!! Har du sett alle Beck-filmene?Oh si fra hva du synes da
Blir nok detHørtes ut som en fin dag
Sov litt iallefall, ,også har jeg lagt litt pp sofaen å slappet av etter vi sto opp, 4 åringen er veldig rolig på morgenenGod natt. Håper du får sove![]()
Vi foreldre får glede oss gjennom barnaHehe, nei ikke like spennende for ossmenmen
Ja, været var perfekt idag![]()
HeheDu er sååå heldig
Skulle virkelig ønske jeg fortsatt var i 20 årene![]()
Vi foreldre får glede oss gjennom barnaher har vi kjempe vær idag
![]()
Så romantisk ♡Ja min forlover.
Mannen sin skulle også være med men....