Krysser fingrene for at det ikke er detVeldig kjipt. Håper bare ikke det er langvarig...
Takk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for at det ikke er detVeldig kjipt. Håper bare ikke det er langvarig...
Takk![]()
Jeg fikk bare ikke soveHvorfor ble det lite søvn?
Burde sovet mer da ja. Mwn får håpe du får sove litt på dagen daJeg fikk bare ikke soveburde jo vært supertrøtt etter gårsdagen. La meg 03. Så våkna jeg rundt 6
![]()
Så kjedelig :-/. Håper lille blir fort frisk og dere får nyte solen dere ogsåTrøtt morgen!
Sol i dag og, men minst en av oss må være inne med sykt barn.... Blæ.
Håper det er kortvarig sykdom. God bedringUtrolig kjedelig. Særlig med så nydelig vær på fridag...
Med 38.8 på morran er det neppe noen smart plan å gå ut i dag...Så kjedelig :-/. Håper lille blir fort frisk og dere får nyte solen dere også![]()
Ja, håper jeg og.... TakkHåper det er kortvarig sykdom. God bedring
Ja håper jeg ogsåBurde sovet mer da ja. Mwn får håpe du får sove litt på dagen da
God bedringSpent på hva dagen bringerHåper på å orke å komme meg ut litt når jeg får ta smertestillende igjen
Egentlig jobb i kveld, men det ble jo uaktuelt når man har feber
![]()
God bedringhåper det hjelper med smertestillende.
Haha, godt det er flere som er sånnNeida, jeg er helt liktar meg goood tid til pakking.. Og pakkehjelp? Nei takk!
![]()
Kanskje det hjelper å komme seg litt ut også? Det er jo så fint vær ute nå.Takk takk! Gjør nok det![]()
Vi så den nyeste Beck filmen! Kjempebra!!Hva skal dere se?
Koselig med turSol og fint vær. Spise litt før vi smører lunsj og går ut en tur med junior og mini![]()
Kos dere på turSol og fint vær. Spise litt før vi smører lunsj og går ut en tur med junior og mini![]()
God bedringSpent på hva dagen bringerHåper på å orke å komme meg ut litt når jeg får ta smertestillende igjen
Egentlig jobb i kveld, men det ble jo uaktuelt når man har feber
![]()