hvilket telt anbefaler du?

heksa

Elsker forumet
Dere som ferierer i telt, hvilket har du og er du fornøyd? Hvorfor/ hvorfor ikke?

Vi er en familie på 5 som skal reise på teltferie i år og må kjøpe telt, men aner ikke hvilket vi skal kjøpe:p vi skal kun være på campingplasser, så trenger ikke tåle ekstremvær. Men vi vil ha 2/3 " soverom" og plass til bord å stoler inne om været skulle bli dårlig noen dager :)

Telt fra Helsport er veldig bra og enkle å sette opp. Har selv ett tremannstelt og et firemannstelt fra Helsport, det siste er Fjellheimen light 4 camp. Husker ikke hva det andre heter. Light er en del lettere enn vanlig Fjellheimen, samtidig som det tåler mer vann og slitasje enn superlight. Får det også i seksmannsversjon.

Telt fra Helsport er veldig bra og enkle å sette opp. Har selv ett tremannstelt og et firemannstelt fra Helsport, det siste er Fjellheimen light 4 camp. Husker ikke hva det andre heter. Light er en del lettere enn vanlig Fjellheimen, samtidig som det tåler mer vann og slitasje enn superlight. Får det også i seksmannsversjon.
Har du en link til 6 manns teltet? :)

Har du noen av teltene du har lagt ut link til? :)
Nei, desverre. Vi har et med bare 1 soverom, og 1 oppbevaringsrom. Men ingen mulighet for å sitte inni så fremst man ikke sitter rett på bakken. Men synes de virket som greie telt de jeg linket til.

Nei, desverre. Vi har et med bare 1 soverom, og 1 oppbevaringsrom. Men ingen mulighet for å sitte inni så fremst man ikke sitter rett på bakken. Men synes de virket som greie telt de jeg linket til.
Sånn ja :) tenkte mest på å få folk sine erfaringer med telt før vi kjøper.

Skal du campe rett ved bilen ville jeg kjøpt ett større telt enn det jeg linket til. Med mulighet for å oppholde seg inne i tilfelle dårlig vær. Det jeg linket til er et veldig godt turtelt dersom du skal campe ute på tur

Back
Topp