Kan ikke få alt med en gangDet er nok lurt ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan ikke få alt med en gangDet er nok lurt ja
Ok får se om jeg får sett den daSendinga begynner 17 i alle fall..
Ha ha det blir kanskje vanskeligKan ikke få alt med en gang![]()
Varer helt til 20.25 ser jeg, så usikker på når kampstart er.Ok får se om jeg får sett den da
Jepp. Har ønsket meg Mariusgenser lenge, men klarer aldri bestemme meg for fargeHa ha det blir kanskje vanskelig
Hæ? Dette skjønte jeg lite av. Men orker ikke lage noe sak kjenner jeg
Mulig den starter 18 wller 19Varer helt til 20.25 ser jeg, så usikker på når kampstart er.
Vet ikke hvor mye jeg får sett selv. Virker som den går når det er legging av barn.
Er ikke så lett å strikke når katten har fått sansen for strikketøyet
Får legge det vekk å se på grimm i stedet![]()
Hva da???Orker ikke jeg heller, det er vel derfor jeg har valgt å lese det blidtFor jeg antar det ikke er slik ment som det instinktivt føles
He heJepp. Har ønsket meg Mariusgenser lenge, men klarer aldri bestemme meg for farge![]()
Termin en 9 juli, men søstra kom på overtid,så jeg går vel over også denne gangen..Når kommer bebis da?
Dro bort?En grunn til at vi dro bort
Å giftet ossDro bort?
JaBra det da![]()
Sånn ja , hvor giftet dere da?Å giftet oss![]()
JaInne på hobby??
Jeg ligger henslengt på sofaen og vurderer det samme..Lurer på om jeg skal finne senga snart
Ble gjort det ogsåIkke så ille da, heldogvis n
Sperre sim også.
Heldig daHåper på det men gjenstår å se hvor lenge mini sover. Han var vel trøtt i kveld men sover sjelden lenger enn til 7