Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har en i original fargene, og en i off-white, lys brun og mørk brun.Jeg skal få meg Mariusgenser, men klarer aldri bestemme meg for farge.
Hvilken farge har du eller hadde du ønsket deg?
Jeg skal få meg Mariusgenser, men klarer aldri bestemme meg for farge.
Hvilken farge har du eller hadde du ønsket deg?
Du hadde jo litt daJeg har en i original fargene, og en i off-white, lys brun og mørk brun.
Jenta mi har en i grå og hvit. Pluss en i mørke lilla, lyselilla og hvit![]()
JaDu hadde jo litt da
Jeg tenker kanskje på blå eller rød. Men synes jo grå og lilla er fint også
Med andre ord, vanskelig å velge.
Jentungen har hatt hvit, rød, rosa og har en blå til neste år![]()
Du er jo flink til å strikke daJaalle strikka selv
søsteren min har en i grå hovedfarge,hvit mønster og knallilla som 3. Farge. Den er knallfin!
Den er lys grå ja. Strikka i sandnes smart sitt garn, så du vet fargeskalaene.Du er jo flink til å strikke da
Er den lys grå da eller?
Har egentlig lyst på samme til meg og lillesnuppa![]()
Har ikke bilde av genseren til søstra di da?Den er lys grå ja. Strikka i sandnes smart sitt garn, så du vet fargeskalaene.jeg har så lyst på den selv for den passer til alt
kan jo bruke smarttykkelse til din og eventuelt babyull tykkelse til frøkna på garnet om hun er lita? Hvor gammel er hun igjen?
har lett og lett, men finner ingen.Har ikke bilde av genseren til søstra di da?
Synes det er lettere å bestemme når jeg ser bilde
Ja, det er jo en mulighet
Hun er 4 mnd, men tenker at genseren må strikkes større slik at den passer en stund![]()
Ser jo veldig fin ut den dahar lett og lett, men finner ingen.men fant et med de samme fargene. (Iallefall så likt som jeg kan finne)
![]()
Grå er jo litt safeSer jo veldig fin ut den da
Eneste som gjør meg litt usikker på grå er at jeg har grå kofte (annet mønster). Tenker likevel at det er safe og går til alt som du sier![]()
Likevel så er det vanskelig å bestemme seg heltGrå er jo litt safe![]()
ser den! Prøvd å google mariusgenser fargekombinasjoner eller noe. Og se om du finner noen fine ?Likevel så er det vanskelig å bestemme seg helt![]()
![]()
Jeg får nesten gjøre det altsåser den! Prøvd å google mariusgenser fargekombinasjoner eller noe. Og se om du finner noen fine ?![]()
Så fin !!!![]()
Elsker min mariusgenser ❤ har mørkelilla og hvit![]()