En gammel mobil og kredittkort som ble sperret med det samme.Håper det ikke var for mye/uerstattelige ting?
Ikke meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En gammel mobil og kredittkort som ble sperret med det samme.Håper det ikke var for mye/uerstattelige ting?
Alt hørtes digg ut. Utenom det å bli robbet. .Siste nytt fra Barcelona.
Tur i kloster og vinsmaking er fantastisk og bare en av oss er blitt robbet.
Det er det! Hatt litt av en runde her i kveld og, men nå er det kveldsroJa det er jo typisk![]()
Men altså, må ha 12 innlegg for å få 500. Skravle litt tilDu får gjøre det! Det blir ekstra deilig i morgen, å ha fått litt ekstra søvn![]()
Haha!! Morsomt!Sitter å flirer meg i hjel her. Pappa skal få ungen til søvn lagt seg i sengen og synger for den lille. Midt i sangen sovner far mens ungen ennå synger ..... haha
12 innlegg klarer du fortMen altså, må ha 12 innlegg for å få 500. Skravle litt til![]()
Hehe, da har du jo ikke mye igjen. Får hjelpe deg jeg daMen altså, må ha 12 innlegg for å få 500. Skravle litt til![]()
Ha ha så herlig daSitter å flirer meg i hjel her. Pappa skal få ungen til søvn lagt seg i sengen og synger for den lille. Midt i sangen sovner far mens ungen ennå synger ..... haha
å har dere hatt det i dag ?Ser på Harry potter og slapper av etter navnefest![]()
hørtes ut som en fin lørdag jaVel, siden alternativet er tre trøtte, overtrøtte, sure unger, så ja.
Men vi hadde det deilig. Pizza og film. Frost, siden guttungen ikke var her da vi valgte. Han kom hjem fra pølser i fjæra med en kompis akkurat i tide til slutten av filmen, og lørdagsgodt... ;-)
Fin lørdag. Men legge seg må de jo
så braGikk fint da, mannen har lagt om dekk![]()
ser du på kvaliken ?Håndball??
Er helt ok å se på
da syns jeg du skal gjøre detFyy så trøtt jeg er! Tror jeg vil legge meg jeg..
Haha ikke lettDet gjør mannen og, og syns det er så irriterende når jeg bruker så lang tid på å å pakke riktig i posene! Haha *tvangstanker*
Slikt har skjedd før.Sitter å flirer meg i hjel her. Pappa skal få ungen til søvn lagt seg i sengen og synger for den lille. Midt i sangen sovner far mens ungen ennå synger ..... haha
Ikke så ille da, heldogvis nEn gammel mobil og kredittkort som ble sperret med det samme.
Ikke meg
Jeg også, men baby har sovnet så jeg skal snart liste meg ut av rommet og opp til lørdagskveld med mannenTrøtt kjenner jeg
Da er den i allefall brukt i stede for å stå å bli støvet nedHe he sykkel måtte vaskes![]()
Sant nokHihi, men sånn er det jo med alle søsken![]()
Hadde jeg også gjort om noen andre hadde skrevet detSer slik utMå innrømme at jeg lo litt da jeg leste det
![]()
The half blod prince, syns ikke den var så bra. Masse de ikke har tatt med som burde vært med joOooh, HP ♡ hvilken film?