Den står på her ogsåHer blir det straks håndballkamp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den står på her ogsåHer blir det straks håndballkamp![]()
Legger opp på scrapbook forumet med de andre tingeneVil gjerne ha bilde når du er ferdig![]()
Ja. Det er jeg veldig klar over.Men bare dor å sagt det. Man kan godt ha regler hjemme men ikke sikkert de blir fulgt borte likevel
Håper på seierDen står på her også
Det er jo noe helt fascinerende i den evnen de har til å leve seg helt inn i leken.Absolutt.
Tror barn lett glemmer seg når de leker. Leken tar dem på en måte.
Jeg har vi det ikke superstrict, og jeg får alltid tilbakemelding på at de oppfører seg veldig fint. (og mamma sier at de deretter kan snu på sekundet når vi kommer, da skal de teste alle grenser. De er aldri så vanskelig som når vi er sammen med dem sammen med (enkelte) andre....Ikke alle er som dine da
Min har også oppført seg borte men vi har hatt flere som ikke har oppført seg her og noen av de vet jeg har superstrikte regler hjemme
Hørtes Kjent utTror mannen har sovnet sammen med junior... Typisk!![]()
Jeg legger minstemor. Mannen legger de andre to. Tipper han blir først ferdigHva gjør dere da jenter ?
Gjør jeg ogsåHåper på seier![]()
Ser håndballkampHva gjør dere da jenter ?
Å nei så kjipt å bli detSiste nytt fra Barcelona.
Tur i kloster og vinsmaking er fantastisk og bare en av oss er blitt robbet.
Drikker vinHva gjør dere da jenter ?
Er han elektriker selv?Lister og foringer på stuen, lister i trapp nedgang, og hele yttergangen og badet.
Mannen og nevøen river badet akkurat nå så kommer rørleggeren og mureren neste uke etter mannen har lagt varmekabler, snekkerne har en annen jobb i ca 2 uker , men kommer ved behov. Mannen gjør el arbeidet selv og jobber ved siden så det er mye jobb så han syns det er greit med en liten pauseeller å jobbe 70% hver kveld istedetfor 200% for å henge på snekkerne .
Jeg gleder meg til vesla blir så stor at ho begynner å leke.Det er jo noe helt fascinerende i den evnen de har til å leve seg helt inn i leken.![]()
Mannen satte opp vår med hjelp av ungene. Ba meg komme for å ta sikkerhetsnettet da, det pleier jeg å ta.Ikke vi heller.. Men kanskje i morgen når babyen sover? I fjor satte jeg den opp alene 6 mnd på vei, så må vel klare det med 10 mnd baby og![]()
Kjipt å bli detSiste nytt fra Barcelona.
Tur i kloster og vinsmaking er fantastisk og bare en av oss er blitt robbet.
De fem var inne da, ikke på trampolina. De samme fire har dog vært det også. Med vannspreder under. Hos besten. (de to andre var nemlig besten sine to yngste. Tante og onkel. På alder med våre)Haha, nei det er ikke sikkert![]()
Har ikke hatt 5 stk på en gang her før![]()
Men 4, og det ble også masse lyd![]()