Takk for detHa en fin vakt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for detHa en fin vakt![]()
He he gjør nok detJa.. de vet vel at vi kjøper litt ekstra om de er harde![]()
Er det mye som gjenstår ?Målet er til 17 mai
Hehe, ja er vel detOh Yess, det er greit årer rundt for meghaha
Ja, de har en snill sjef.Jøss så deilig da
HeheHører folk si detom noen uker vet jeg hvordan det føles....
![]()
Ja kan jo være det og. Men greit å sjekkeJa, veit![]()
Skal bestille time over helgen![]()
Mannen trodde mest sannsynlig det var pga lite luft, eller en sten som har lagt i klem, men vi tar ingen sjanser![]()
Hehe, jeg syns det er så kjedelig. Når jeg malte for 2 år siden var jeg så glad for at jeg ikke skulle gjøre det igjen på mange år, men så nyttet vi bordkledning ..Ha ha vi har samme diskusjon her
Hehe, jeg tok det hele med ro. Mamma og svigermor var mye mer stresset for å si det sånn. Jeg skulle bare gifte meg jo.Å herregud :O jeg hadde blitt superstresset da![]()
hatt en fin dag ?God kveld![]()
den har vært finhallo![]()
Hvordan har arbeidsdagen vært?
TakkGod kveld
Kos deg i sofa, her er det jobb...
De er slu vettuHe he gjør nok det
Er det ikke typisk? De ligger sikkert på en utrolig lur plass:-DJeg blir gal
Vet vi skal ha noen skalljakker liggende men finner jeg de.. å nei da
Absolutt, kjedelig å skulle ødelegge både folk og bil for å være grådig..Ja kan jo være det og. Men greit å sjekke![]()
Håper jeg ogsåSå bra han sovnet godt
Håper han sover fint hele natta!
Det var dumt å bytteHehe, jeg syns det er så kjedelig. Når jeg malte for 2 år siden var jeg så glad for at jeg ikke skulle gjøre det igjen på mange år, men så nyttet vi bordkledning ..
Hehe søtaHehe, jeg tok det hele med ro. Mamma og svigermor var mye mer stresset for å si det sånn. Jeg skulle bare gifte meg jo.![]()
Hvor er den lure plassen troEr det ikke typisk? De ligger sikkert på en utrolig lur plass:-D
Det er deDe er slu vettu
Ja var det daHvor er den lure plassen tro