Vet ikke. Står ikke noe om det. Blir sprø av jakkestyretSå kjedelig
Får de det inn igjen på nett da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke. Står ikke noe om det. Blir sprø av jakkestyretSå kjedelig
Får de det inn igjen på nett da?
Hehe. Da såg vel både du og sykkelen fin ut etterpåJa norn plasser
Det er såvidt her ogsåHadde jeg ikke orka. Hjemme er det kaos nå. Ikke plass i senga til å sove en gang![]()
Det vil jeg tro jaDet var veldig godt med noe annet enn mikro mat..
Må ha noe å gjøreJøss, så mye energi du har da![]()
Misunner ikke meg selv hellerMisunner deg ikke.
Ja var utrolig herlig for vi har hatt utrolig herlig vær idag![]()
Skal dere servere alkohol? Er det lov på menighetshus?Tror vi tar menighetshuset så kan vi heller spandere en dyrere hotell natt når festen er over![]()
Det skjønte jeg. Var bare at jeg sunes folk er så raske å dømmeNei, selvsagt er ikke alle som mine
Men det var min erfaring i slike situasjoner![]()
Nei har nok ikke deyHar vel ikke tørket opp ordentlig etter snøsmelting
He he sykkel måtte vaskesHehe. Da såg vel både du og sykkelen fin ut etterpå![]()
Står ikke noe om faktisk :O men står at det er for bryllup osv daSkal dere servere alkohol? Er det lov på menighetshus?
Det var det samme herJeg vil ha gassgrill mens gubben vil ha kull.![]()
AbsoluttJa og ha god tid på planlegging![]()
Kan jeg godt forståMisunner ikke meg selv heller
Deilig med sol!lillegutt har nok koset seg!
Hehe, snakker ofte om det jeg og mannenHaha, akkurat det har jeg ikke begynt å tenke på
Jeg blir faktisk 40 år om under 3 uker jeg!!![]()
Vil gjerne ha bilde når du er ferdigFroster og lakker dem bare. Ikke sikker på om jeg skal ha mønster eller ikke på dem ennå![]()
Det gjorde vår forrige også,kjøpte ny i fjor. Nå skal jeg ha takVår tok kvelden etter heftig vind
Jeg skal på nattevaktFant utleie for musikkanlegg med lys så da skal vi ha det og lokale i ordenbegynner å nærme meg en liten oversikt. 13.000 så er det igjen en hel del
![]()
Dere driver med i kveld da?![]()