Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det spørs. Vi har ikke allverden med penger, så har jeg funnet ønskegaven til konfirmanten på tilbud så har h*n fått kun det.
Det spørs. Vi har ikke allverden med penger, så har jeg funnet ønskegaven til konfirmanten på tilbud så har h*n fått kun det.
Er det jeg også gjør så jeg har sluttet å gjøre det på julegaver.Jeg hadde gitt penger også. Men sier til meg selv gang på gang at det er unødvendig.
Prislappen for min del kommer av at jeg vil gi likt til de jeg er tante til . Det er viktig for meg.Gir ikke penger i tillegg nei. Ikke er vi rike, og er generelt litt imot at gaver skal ha en prislapp på seg. Har vokst opp med at det er tanken bak som teller, ikke hvor mange timer man må jobbe for å få råd til det.
Så er gaven på tilbud så klapper jeg meg selv på skuldra og tenker at dette blir en god dag!
Signerer. Hadde nok egentlig bare gitt gaven.Det spørs. Vi har ikke allverden med penger, så har jeg funnet ønskegaven til konfirmanten på tilbud så har h*n fått kun det.
Fullstendig enig.Det er unødvendig. Selv om den var på tilbud er det fortsatt en gave med en verdi på 1000 kroner.
Disse gavegreiene blir så overfladiske, syns jeg. Så lenge det er en passende gave, god tanke bak og god kvalitet er det samme for meg om den kostet 100 eller 1000 kroner.
Som sagt så handler det mest ol at jeg ønsjer å gi for lik pris når jeg er tante å de er søsken. Det gjøres allerede store forskjeller på de fra enkelte andreDet er unødvendig. Selv om den var på tilbud er det fortsatt en gave med en verdi på 1000 kroner.
Disse gavegreiene blir så overfladiske, syns jeg. Så lenge det er en passende gave, god tanke bak og god kvalitet er det samme for meg om den kostet 100 eller 1000 kroner.