Hva liker deres 4 år gamle jenter å lese?
Nå har vi lest alle Karsten og Petra tiden ganger, trenger noe nytt
Nå har vi lest alle Karsten og Petra tiden ganger, trenger noe nytt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror hun er litt liten for de. Blir 4 i juni ;-)Vi leser bøkene til Roald Dahl nå. Veldig gøyBlir 5 nå da...
Ja, da er hun nok litt liten for de. Hva med Albert Åberg? Mamma mø? Datteren ELSKET mamma mø i fjorTror hun er litt liten for de. Blir 4 i juni ;-)
Lest alt av Albert også.Ja, da er hun nok litt liten for de. Hva med Albert Åberg? Mamma mø? Datteren ELSKET mamma mø i fjor![]()
Lånte lodde i dag ;-)Bukkene bruse på badeland
Mamma mø
Emma og thomas
Ludde
Pulverheksa
Ja de kan vi prøve! Tenkte ikke på dem ;-)Albert åberg (finnes til alle aldre og Albert er alt fra 3-8).
Edit: var litt sent ute, ser du har lest de nå. Hva med madikken?
Hva medbøker av Astrid Lindgren?Lånte lodde i dag ;-)
Bukkene bruse har vi lest.
Emma og Thomas kan vi finne neste gang ja
Pulverheksa er hun ikke så glad i
Hun sier selv hun ikke vil lese Pippi. Men kanskje noe annetHva medbøker av Astrid Lindgren?
Ja det finnes jo mye annetHun sier selv hun ikke vil lese Pippi. Men kanskje noe annet![]()
Folk og røvere i Kardemommeby.
Malvin serien (Kari Grossmann)
Lillesøster serien (Kari Grossmann)
Gubben og katta
Tassen![]()
Vi har lest disse ogsåSeb liker Karius og Baktus og Hakkebakkeskogen![]()
Faktaserien om ville og rosa og de?Min jente er 5 år nå da, men i fjor var det faktabokserien til goboken og forskjellige eventyr som gjaldt hele året egentlig. Gjerne illustrerte, forkortede versjoner av kjente eventyr, men originalene gikk også bra. Og Trolleliv, den serien var super. Hjelp, så lei jeg er av de bøkene.Karsten og Petra var også morsomt, og begge bukkene bruse bøkene, men gamle bøker av Astrid Lindgren, Anne-Cath Vestly og Torbjørn Egner har ingen av mine barn likt noe særlig.
![]()