Skravletråd April

Noen ganger kan man bli litt irritert på disse mennene:P min har stått opp kanskje 5 ganger de siste fire månedene. Og lillemor får flaske...
Åja :p men han er flink på netterne, hun får og flaske. Der deler vi mye.

Æsj, så kjedelig! Her venter jeg på at mannen skal komme å overta så jeg kan sove litt.. Har vært oppe med mini i hele natt (tannfrembrudd).. Håper han kommer snart! :o
Ååh, føler med deg! De tannfrembruddene er så tunge!!

Åja :p men han er flink på netterne, hun får og flaske. Der deler vi mye.
Så bra:) min blir mannevond hvis han ikke får nattero:P men han er ganske så flink med ho når ho vil leke:) når ho gråter er det mammas unge. Helt greit enn så lenge.

Sånn. Da har vi trampoline i hagen i år også. Og desverre om jeg skal si det sånn, så ringte kompisen til eldste mens vi holdt på. Jeg sa at han kunne komme, heller at vår skulle gå før vi hadde fått den opp. Men lyd, aktivitet og konfliktnivået er derved fem hakk opp. Hvordan kan de der si at vår sønn er en så grei gutt, ikke noe problem å ha på besøk i timesvis? Jeg blir nemlig sliten av de to der sammen i en time jeg.

Ungeskrål i hagen hører med. Men jeg foretrekker på et vis de som kjenner og innretter seg etter våre regler

Back
Topp