Slankekrig på babyverden påmeldingsfrist 8 april

Kan noen forklare meg (med t-skje) hva dette egentlig handler om? :P har forsøkt å "lese meg til det" på underforumet men blir ikke helt klok :P haha...høres veldig spennende ut siden jeg må ned x antall kilo for å kunne prøve brudekjoler :P

Kan noen forklare meg (med t-skje) hva dette egentlig handler om? :P har forsøkt å "lese meg til det" på underforumet men blir ikke helt klok :P haha...høres veldig spennende ut siden jeg må ned x antall kilo for å kunne prøve brudekjoler :P

Kort fortalt så blir man delt inn i lag og slanker seg i lag med andre på laget. De som har gått ned minst på det tapende laget ryker ut av krigen på fredagen når det er veiedag. Akkuratt likt som slankekrigen som går på tv.

Kort fortalt så blir man delt inn i lag og slanker seg i lag med andre på laget. De som har gått ned minst på det tapende laget ryker ut av krigen på fredagen når det er veiedag. Akkuratt likt som slankekrigen som går på tv.

så kjipt hvis man går ut da :P

Det e jo litt av gamet :p man må prestere for å bli med videre. En motivasjonsfaktor. Men om man ryker kan en fortsette som wildcard. Så da kan en komme inn igjen i semifinalen.

:P
Vinner man noe da??

Heder og ære :p og mangen kg i minus. Er vel sistnevnte som er den største belønningen til de som er med. Er som regel derfor en er med i en slankekriger :p
Heder, ære og færre kilo. :D Sleng deg med, det er gøy!

Haha!! Ja sant det da - og i mitt tilfelle - en brudekjoleprøving!!!! *lister meg inn på underforumet*

Vil det si at jeg har frem til midnatt for å melde meg på? Må tenke i en times tid...

Back
Topp