Game of thrones

Jeg liker også Tyrion, blant flere. ;) Vanskelig å ha en storfavoritt...

Cersei er litt vanskelig! I en scene haaater jeg henne og i neste heier jeg på henne. :P For eksempel nå da hun ble ydmyket så syntes jeg ganske synd i henne. Hun er vel dobbelt så forbanna og hevnlysten denne sesongen. ;)
Jeg misliker Cersei. Men er akkurst starta på ses 5. Så kan jo være denne sesongen forandrer noe da :p

Jeg har sånn hat/elsk-forhold til cersei :p samme med jamie :-D

Jamie kjenner jeg det med da. De første hata jeg han. I nr 4 etter han og Brienne tok turen "hjem" så var han jo mye greiere :p
Ja, det er noe spesielt med han egentlig :p

Vi får se ;) Hun er jo ei megge. :P Legger skylden på Tyrion for at hun døde i barselseng. Syns det er så utrolig slemt!
Veldig. Syns synd på Tyrion jeg. Også ble jeg så sur på Shae under rettsaken. Gad. Alle gjør meg sur :p Hahaha

Veldig. Syns synd på Tyrion jeg. Også ble jeg så sur på Shae under rettsaken. Gad. Alle gjør meg sur :p Hahaha

Uff, ja, det var hjerteskjærende. Hun likte jeg, men viste seg å være en kjerring... Hun gjorde meg også sur da. ;)

Tror ikke jeg sitter oppe til 0130 i natt derimot :p Så jo ut hele sesong 4 i går nesten. :p

Endelig sett ferdig alt til nå. Så gledes til i morgen kveld ja :D

Aldri i livet. :P Den blir sett imorgen kveld etter ungene er lagt og sover. Gleder meg som en unge!
Hehe, her blir den nok sett i morgen tidlig etter jeg har sendt ungen i bhg og mannen på skola :p

Noen som har sett? :D Jeg skal se nuh! Gleda meg masse til dette!! :)

Back
Topp