Kanskje varmtvannet er brukt opp?Da var vaflene stekt nå er det min tur i dusjen og drikke kaldt vann....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje varmtvannet er brukt opp?Da var vaflene stekt nå er det min tur i dusjen og drikke kaldt vann....
oohh nam! her går det i sjokoladekake og pepsi maxHar nettop spist taco og snuppa sover i sengaomsider
nå blir det kaffe og eplekake
![]()
Say whaaat?Kjedelig at det var tomt for Pepsi max i kjøleskapet:/
ååhh kjipt. ut å handle da?Kjedelig at det var tomt for Pepsi max i kjøleskapet:/
Kos deg med kakeHar nettop spist taco og snuppa sover i sengaomsider
nå blir det kaffe og eplekake
![]()
Say whaaat?ut å kjøp si til mannen
![]()
Mannen sa han skulle gjøre det i kveld, men ser dårlig ut. Han kom hjem og hadde bare kjøpt øl og potetgullååhh kjipt. ut å handle da?
Hørt at melk bare gjør det midlertidig bedre før det blir enda verre :/Må visst finne meg noe melk. Halsbrann til 1000 her![]()
Da må han ut en gang tilMannen sa han skulle gjøre det i kveld, men ser dårlig ut. Han kom hjem og hadde bare kjøpt øl og potetgull![]()
Han har tatt en tur nå. Sa jo at han skulle kjøpe når vi snakket sammen på telefon tidligere i dagDa må han ut en gang til![]()
Så kjekt da! Håper det varer!Halloen. Nå er. Mobilen oppe og går. Ikke feil fri men kan leve med det til juli. For da kan jeg bytte.
Jævlig når mobilen lagger. Så håper det ikke blir for mye tull med den frem til juli.
Så bra! Sover barna?Han har tatt en tur nå. Sa jo at han skulle kjøpe når vi snakket sammen på telefon tidligere i dag![]()
Fant ut at sg7e er vanntett så den står på lista
God daghjemme fra sykehuset igjen. Nå er vi endelig ferdig
da er mannen permintert :/ blæææ...
gjorde rett i å ikke ta noe husarbeid idag![]()
Har jegKjedelig at det var tomt for Pepsi max i kjøleskapet:/
Jepp, de har sovet lenge nå. Minstemor hadde sovet lite i løpet av dagen, så hun sluknet rett etter matSå bra! Sover barna?
Ååå? Funker fint her ihvertfallHørt at melk bare gjør det midlertidig bedre før det blir enda verre :/
Redd det ikke kommer frem i løpet av kvelden, men takk for tilbudetHar jeg. Sender til deg
![]()
det som skjer :/ nav legene er jo helt på trynet....
Flink mannRedd det ikke kommer frem i løpet av kvelden, men takk for tilbudet
Mannen er på butikken nå![]()