Lolo
Forumet er livet
Så bra.Det er det. Nyter fredagskveld
Fredager er noe eget altså! Nytes!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra.Det er det. Nyter fredagskveld
Yes veldig fin. Vært på kafe med et par damer jeg studerte med.Hei hei
Hatt en fin dag?
Tempoet på max er umulig når man har kanskje 2x20 min på hverdager...Når tempoet er på max er det vel ingen som egentlig klarer følge med, vi bare følger strømmen som best vi kan...
Men kjekt at du vil henge her.
Noe annet sted det er aktuelt å henge til uka da? Må jo få med oss Tamara sin tre dagers utfordring...
Prøver. Innimellom, hihi.Haha må bare ikke gi oppså det er bare å skravle i vei
Må nesten ha mobilen i hånda hele tidenPrøver. Innimellom, hihi.
Jupp.Må nesten ha mobilen i hånda hele tiden![]()
Nå har jeg gått ekstra kopi av alt på mobilen så for se hva jeg finner i morgenÆsj så kjipt
JaMen nå er han på jobbreise?![]()
Tror detEr det på østre Halsen?![]()
Stemmer. Du hadde jobbehelg du nåSå deilig
Straks på jobb her...
Ja er jo viktig å trives også! Dumt å gå fra en jobb man trives i til en jobb man kanskje egentlig ikke vil ha, pga at den er på land. Men samtidig er det er jo sikkert lettere på mange måter med jobb på land.Derfor jeg skal søke i god tid for jeg ikke jobb må jeg bare forsette( men er fint å jobbe der så da er det kanskje å bare vende seg til det"
![]()
Ja da er det i allefall ikke enkelt vil jeg tro!! Flink du!!Å hvertfall når kb spiser godteri og pizza...
Haha da for du skravle i veg jeg ligger 1000 innlegg etter så blir spennende om jeg klarer å ta fem igjen nåJupp.
Og i kveld har jeg det![]()
Det er braJa ikke sant. Men høres ut som de er i ferd med å bli hentet nå
![]()
Ikke fått med meg månedens utfordring jeg, hva er den?Haha da for du skravle i veg jeg ligger 1000 innlegg etter så blir spennende om jeg klarer å ta fem igjen nå
Ja og man se familien vær dag ikke bare 6 mnd i åretJa er jo viktig å trives også! Dumt å gå fra en jobb man trives i til en jobb man kanskje egentlig ikke vil ha, pga at den er på land. Men samtidig er det er jo sikkert lettere på mange måter med jobb på land.
ja en stund siden sist, så det var hyggeligHar sett film med kb.
Så koselig da
Hei heiHei på dere![]()
Mange forskjellige utfordringer på forskjellige nivåer. Jeg legger opp mål etter topp 100Ikke fått med meg månedens utfordring jeg, hva er den?