Skravletråd April

Når tempoet er på max er det vel ingen som egentlig klarer følge med, vi bare følger strømmen som best vi kan...

Men kjekt at du vil henge her.

Noe annet sted det er aktuelt å henge til uka da? Må jo få med oss Tamara sin tre dagers utfordring...
Tempoet på max er umulig når man har kanskje 2x20 min på hverdager...

Tamaras tredagers?? Fortell :)

Vil gjerne henge et sted med mer overkommelig tempo ja..! Forslag? :)

Derfor jeg skal søke i god tid for jeg ikke jobb må jeg bare forsette :)( men er fint å jobbe der så da er det kanskje å bare vende seg til det":p
Ja er jo viktig å trives også! Dumt å gå fra en jobb man trives i til en jobb man kanskje egentlig ikke vil ha, pga at den er på land. Men samtidig er det er jo sikkert lettere på mange måter med jobb på land.

Haha da for du skravle i veg jeg ligger 1000 innlegg etter så blir spennende om jeg klarer å ta fem igjen nå
Ikke fått med meg månedens utfordring jeg, hva er den?

Ja er jo viktig å trives også! Dumt å gå fra en jobb man trives i til en jobb man kanskje egentlig ikke vil ha, pga at den er på land. Men samtidig er det er jo sikkert lettere på mange måter med jobb på land.
Ja og man se familien vær dag ikke bare 6 mnd i året

Ooog da har frøkna vært våken i 40 min. Var for godt til å være sant at hun skulle sovne så tidlig. Så i stedet nå har vi nok lys våken baby i et par timer til.

Back
Topp