Skravletråd April

Møter hverandre mye i døra du og mannen da?
Nå for tiden gjør vi det 2 ganger i uka:p jobber ofte lørdag da han er hjemme hele helga. Så da får vi uansett tid sammen. Og noen hverdager. Nå i 4 uker fremover jobber han ekstremt mye overtid de dagene jeg ikke jobber. Såå.. lite sammen, men verdsetter hvert minutt vi får :)

Er det lett å få seg jobb da?
Derfor jeg skal søke i god tid for jeg ikke jobb må jeg bare forsette :)( men er fint å jobbe der så da er det kanskje å bare vende seg til det":p

La meg nedpå sengen med mini da han skulle sove. Nå sover han og jeg, jeg ligger her enda

Har dere vurdert å flytte?:)
Nei, det er ikke aktuelt.

Vi flyttet hit for fire år siden, er valg som ble tatt fordi vi bodde i Bergen, langt fra alle og utfra familiens samlede vurdering ble det å flytte til mine hjemtrakter som ble valgt. Av hensyn til ungene.

Jeg kan gjerne tenke meg å flytte, men bare til et annet hus. Selv om jeg gjerne skulle byttet skole vil jeg likevel helst ikke ut av skolekretsen, i alle fall ikke den kombinerte oss og naboskolen som muligens blir en ny felles skole.

Å rive ungene opp fra det fellesskapet de nå har fått med søskenbarn og slekt forøvrig er ikke aktuelt. Å rive dem opp fra det de hadde i Bergen, var jeg ikke i tvil om at var til deres beste, selv om det for ham som var nesten fire var tøft. For henne som var bare drøyt et år og ikke gikk i bhg var det ikke merkbart, hennes verden var familien og vi flyttet. Hun vet hun har bodd o Bergen, men husker ikke noe. Han mistet bestevennen sin.

Nå... Nei, dette kan vi ikke ta fra dem.

Back
Topp